25 Ocak 2016 Pazartesi

Hanımımla Doktor Fantazimiz

Eşimle bir gün fantazi yapmak için evde karar aldık.O gün fantazi günümüz sadece doktor fantazisi yapıcaktık.Eşim kapalı tesettürlü olduğu için yapılacak her fantazi hem
bize hem de kurban seçeceğimiz doktorlara müthiş zevk vehaz vereceğine emindik.Karım tesettürlüde olsa açıkta olsa sexi ve dikkat çekici olduğundan her planımız fazlasıyla
güzel bir anı olacğına emindik.Evde eşim hazırlanmaya başladı sabah saat 10 civarı idi zaten epilasyon yaptırdığı vücüdu kum saati gibi ve taze kaşar gibi pürüssüz
ve sexi olduğu için içine bir şey giymeden uzun boydan fermuarlı bol göğüs dekolteli dar elbisesini giyerek üstünede uzun pardesüsünü giyerek içindeki sexiliği dışarıya karşı
kamufle ederek mini elbiseli tesettürlü bir bayan olarak evden çıktık doğru hastaneye ilk gözümüze çarpan doktor kadın hastalıklarında gögüs üzerine hizmet veren
35 li yaşarından saçları hafif beyazlamış karizmatik biriydi.Hemen sıra numarası alarak sıramızı bekledik ve sıramız gelince karim içeri girerken kapıda durakladı ve
fantaziye dahil olmam için hadi sende gelsene diyerek benide davet etti.İçeri girdikten sonra doktor merhaba diyerek şikayeti sordu aileden gelen bir risk için
kontrole geldiğimizi ve sık sık elime beze geiyor diyerek tedirginliğini dile getirdik.Doktor muayene için üzerinizdekileri uygun bir şekilde çıkarırsanız kontrol
edeyim diyerek karımın sedyeye geçmesini söyledi.Karım rolünü güzel oynuyordu beklediğini gören doktor uzaktan geldik gelirken bir rahtasızlığım yüzünden elbisemin
altındaki pantolonumu çıkarmak zorunda kaldım görüntüm biraz ilginç olacaği için nasıl ve ne kadar olucaksa ben o şekilde ayarlayayım dediğinde ben devreye girerek
canım hastanedeyiz problem olmaz sonuçta sağlıktan daha önemli bir şey yok dşyerek zemini hazırladık.Doktorda olur öyle şeyler diyerek gülümsedi.Karım paravanı daha
düzgün çelimesi için çekingen tavırlarla iletti ve paravan ayarlandıktan sonra karım ardesüsünü çıkararak sedyeye uzandı.İlk kez geliyormuş gibi tavırlarla doktorlada
muhappet etmek adına üzerinde boydan mini elbisesi ile seyede uzanmış beklerken doktor gülerek kanım efendi uzanmıyoruz oturuyoruz ve gögüslerinizi bel hizasına kadar
açıyoruz diyerek yol gösteriyordu.sanki biz bilmiyorduk :) Karım doğrulurken sol ayağını sedyeden yavaş hareketlerle indirirken bir yandanda bacak arasındaki temiz pürüssüz
amcığı farkedecekmi diye doktora bakıyordu doktor başı önde dosya yazıp çiziyordu lakin gözleri pür dikkat karımın makas gibi açılmış bacak arasındaydı.Tabi benim telefonla
önüme bakarak uğraştığımı fırsat bilen doktor iki saniye masa üzerinde ki kağıda bakıyor 10 saniye karımın bacak arasına.Karım sedyeye poposunun ucu ile oturuduğunda
ayaklarıda sedyenin 3 basamaklı merivenlerindeydi.Doktorun oturduğu yerden çok ama çok rahat görebileceği bir pozisyonda karmın amı doktora karşı apaçık duruken doktorda
şüphe olmasın diye biraz dan gelicem önemli evraklarım var diyerek süreklü göz ucuyla izliyordu.Doktor 10 dakika sonra kalkarak eşimin yanına gelerek üzerinizi neden
çıkarmadınız hala dedi karımda çok pardon diyerek bana yardım edermisin diyerek yanına çağırdı.Bende tabiki ne oldu deiğimde ebisemin fermuarını açarmısın muayene olucam
diyerek cevap verdi.Bende ekbisenin fermuarını beline kadar indirmek yerine ensesinden tuttuğum fermuarını en alta kadar indirirerek elbisesini arkadan ikiye ayırdım
doktor karmın minicik ama gösterişli beli ve kalçası karşısında şok olmuştu.Doktor beyefendi bukadarına gerek yok ne yaptınız siz diyerek sözde ortamı yumuşatıyordu.
Bende aa öylemi diyerek takayım dur şu fermuarı derken karım hemen attığım pası alarak tamam tamam diyerek hemen dönüp doktorun karşısında oturdu üzerindeki elbise
artık boşta olduğu için beline elini koyarak elbise emanetende olsa üzerinde durduruyor gibi yaptı.Gögüslerin silikon olduğunu gören doktor en oruda bu silikonlu gögüste
kis aramak diyerek iki aliyle her memeyi santim santim okşaya okşaya uzun süre muayene etme bahanesiyle elledi nedenmi önündeki kabarmış yarrak oturduğum yerden
gayet belliydi.Belini bükerek gögüse eğilip bakıyor bahensi ile kalkmış yarrağını önlüğünün altından karmın bacak arasına sokarak amına bastırıyordu.Ama yapıp yapacağı
hepsi bukadardı nedeni ona ayırdığımız fantazi bukadardı.Toparlanıp çıkarken jinekolog için randevu isterseniz bilgisayardan randevunuzu alayım çok değerli bir hocamız
vardiyerek bizi ona yönlendirdi.Tabiki böyle bir fantaziyle çok karşılaşmıyorlar.Tabi olur dediğimizde alt katta doc.dr. ahmet bey yardımcı olacaktır ben yönlendirdim
geçmiş olsun dedi ve odandan çıktık.Eşimin amı öyle bir kabarmıştıkı zira benimde yarrağım ama hazzı aldıktan sonra yalancı sertleşme sonrası birdahakine geç sertleşir
Doktorun yanına gittik ve hoşgeldiniz dedikten sonra tekrar pantolon numrasını onada anlattık ve sorun nedir diyerek konuya girdi.Karım eşimle ilişkide kalp atışım hizlanıyor
gözlerim kararıyor sanırım tansiyonum düşüyor dedi.Doktorda tam olarak hangi durumda kızım rahat ol diyerek telkinde bulunuyordu.Karımda eşimle ilişkide iken dibine
değmesi ile oluyor dediğinde tamam kızın geç otur diyerek jinekolog koltuğuna oturttu.Pardesüyü çıkardıve mini elbisesi ile oturdu eteğini sıyırmaya gerek kalmadan
zaten karımın amı pasparlak doktorun önünde idi.Doktor önünden kalem gibi ince bir şeyle eşimin amının dibine değiyordu lakin yalan olduğu için karım hayır hiç bir şey
olmadı diyerek doktoru yönlendriyordu.Doktor ağrıyı bulma bahanesi ile parmağı ile karmın amının içinde ellemediği yer kalmadı daha sonra amının dışında gezdirerek zevk
noktasını parmaklamaya başladı rahay davranalım diye karıma eliyle mastırbasyon yapıyor bir yandanda kızım bir şey olursa haber ver diyerek amını titrete titrete oynuyordu
karım çok zevk almış olacakki koltukta inleyerek kıvranmaya başladı doktorda gülerek kızım sen konuyu başka yere çektin ben senden haber bekliyorum diyerek bir yandanda
harektlerini hızlandırıyordu.Karım inleye inleye offff çok güzel devam et durma ımmmmm hadi daha hızlı derken doktor bana gülerek göz kırptı ne yapayım der dibiydi
bende el hareketiyle devam et diyerek omuzlarımı kaldırdım.Doktor 15 dakika karımı inlete inlete amıyla oynadıktan sonra hadi işimize bakalım diyerek durdu ama eşim
koltukta bacakları ayrık vaziyette mum gibi erimiş gözleri kapalı duruyordu.Karım doğrularak hayır hiç alakalı bir şey olmadı dedi.doktorda azmış olacakki ozaman
eşinizin penis ebatını görmemiz gerek diyerek bana müsade varmı kontrol edeyim dedi bende tabiki diyerek pantolonumu sıyırdım ve benim küçülmüş yarrağı dışarıya çıkardım
doktor ereksiyonda sorun çekiyormusun dediğinde hayır diye cevap verdim ve bana şu olanlardan sonra böyle olması normalmi dediğinde abazan değilim ondandır dedim.
Peki ozaman rica etsem ereksiyon haline getirimisin dedi ve karım gülerek ozaman benim yardımcı olmam gerek müsadenizle doktor bey paravanın arkasında 2 dakkikada
hallederim dediğinde doktor yine gülerek kızım rahat ol zaten bayaa bişyler gördük yaşadık şurada diyerek ne yapılacaksa önünde yapılsın istedi.Anlaşılan bizim
doktorda fantazilere katıldı oda kendi fantazilerini öne sürüyor.Eşim önümde diz çökerek taşşaklarımdan tutarak küçük şeker emer gibi yarrağımı ağzında çıkarmadan emiyordu
yarrağım kalktıkça eşimin eli taşşaklarımdan yarrağımın dibine kaymaya başladı daha sonra yarrağımı dibin dentutarak dondurma yalar gibi yalama başladı tam sertleşinde
doktora oldu bak diye gösterdi doktor amcada baktı ve ebatı normalin üzerinde oyüzden olabilir diyerek Durun bari bi tedavi edeyim diyerek en çok hangi pozisyonda
oluyor dediğinde karım eşimin kucağında iken dedi ve doktor bana koltuğa oturmamı söyledi ben koltuğa oturduktan sonra karımada sizde sorun yaşadığınız gibi oturun
diyerek karımın yüzü bana götü doktora dönük birşekilde oturması için üzerindekinide çıkarmasını söyledi.Karım mini elbisesini çıkarıp ata biner gibi yarrağıma oturdu
karım zevkten hem inliyor hemde ahhh offf işte oldu dediğinde bi saniye diyerek doktor karıma arkadan sarılıp kulağındaki teleskopu karımın memesine tuarak dinliyordu.
doktor karıma arkadan sarıldığında eşimin gözleri daha bir açıldı anlaşılan doktor elbise altından karımın götüne kalkmış yarrağını dayıyordu.Karım extra bir güçle
kuçağıma baskı yapıyordu anladığım doktor değdirmekten çok baya baya karımın götüne yarrağını dayamış daha iyi hissetmek için bastırıyordu.Bir yandanda doktor evet hımm
ilginç gibi bizim palavramıza palavra olarak karşılık veriyordu.Doktor sözde bizi korkutmak için durum ciddi olabilir diyerek başka bir erkekle denememizi ama
penisinin küçük olmasını söyledi bizde aa doktor amca iyi kötü şurada samimi olduk biz bulamayız olmaz nasıl yapalım derken.Karım ozaman sen ol seninki nekadar dediğinde
doktor şakın gibi eee ıı mmm kocanın kinden küçük yani ama olur ya olur olur diyerek Bizi Kaldırdı ve koltuğa kendisi oturdu pantolunu dizine kadar indirip yarrağını
açtı ama yarrağı inikti karım kulağına yaklaşarak demin kalkık değilmiydi götüme değen neydi dediğinde baksırını gösterdi meğer karımın arkasından dayadığında
kiloduna boşalmış çantasından ıslak mendil alan karım doktorun yarrağını bir güzel silerek kalkması için yalamaya başladı doktor yaşlı olduğu için kalkmak bilmiyordu
baya bir yalandıktan sonra sertleşen yarrağa karım aynı pozisyonda oturdu doktorda yine linde steteskop karmın memesnine bastırmış dinliyor sözde karımda yok olmuyor
dedikçe doktor bastır iyice bastır derken karım başladı doktorun kucağında zıplamaya doktor alet edevatı brakıp karımın memelerine yumuldu aşağı yukarı yarım saat
paşa gibi koltukta oturan doktorun kucağında karım zıplarken off doktorum sik beni doktor amca iiğne yap bana diyerek zıplarken aldığı zevki görebiliyordum.Doktor
off sıcacık amın var dediğinde karımda fışkırt amımada serinlesin ateşi sönsün diyerek doktora cevap veriyordu.Karımın amının suları akmaya başladığı için her
yarrağı dibine kadar alışında çarpma sesinden şaklama sesi oldukça yüksek çıkıyordu doktor 2. kez boşalamıyormuş oyuzden karımı kucağında yarım saat siktikten sonra
Kocanda siksin bende kocanı izleyeyim diyerek yer değiştirdik karımı ayakta domaltarak arkasına geçtim ve belinden kavradığım gibi yarım saat sikilmiş kıvama gelmiş mis gibi
amcığına anında kökledim.karımsa o ara doktorun yarrağına uzanarak yalamay başladı doktorla yüz yüzeyken ben orgazm olmaya başladım ve daha sert ve hızlı darbelerle
boşalmaya başladığımda doktor aslanım akıt karının amına sıcacık mis gibi amın içini döllerine yıka dotur şu çıtırı bas amına yırt akıt diyerek benim zevkimide yükseltiyordu.
Orgazm olduktan sonra doktor masasına yığıldı ve biz toparlanırken oda kendine gelmeye çalışıyordu.Biz toparlandık ve vedalaşıp günümüzü ve fantazimizi çok heyecanlı
ve adrenalinli bir şekilde sonlardık.

Etiketler: , , ,

1 Yorum:

saat: 15 Ocak 2017 08:03 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa