25 Ocak 2016 Pazartesi

İçimdeki Kadın seks hikayesi

23 yaşında 173 boyunda 65 kiloda kumral pasifim.Geçen yıla kadar içimdeki kadınsı duyguları devamlı bastırmaya çalıştım.Ama başka bir şehirde iş bulup orada yanlız yaşamaya baslamamla her şey değişti.
ilk başlarda her şey normal gidiyor evle iş arasında vaktim geçiyordu.Ama kısa süre sonra içimdeki kadınsı duygular hareketlenmeye başladı.Birazda yanlız yaşamanın rahatlığıyla artık kendimi eskisi kadar sıkmıyordum.ilk başlarda interneten travesti videoları izliyor kendimi travestilerin yerine hayal edip tatmin oluyordum.Bu kısa zamanda ilerleyip götüme bir şeyler sokmaya kadar vardı.Her defasında pişman oluyor ama yapmadanda duramıyordum.Sonra internetten kameralı sanal sex yapmayada başladım bu olay artık fitili ateşlemiş bir erkekle birlikte olma arzumu arttırmıştı.
Artık netten partner aramaya bilee başlamıştım.Ama gerek korktuğumdan gerekse benim beğendiğim kişilerin beni beğenmemesinden bir türlü bunu gerçekleştiremiyordum.

Haziran ayının ilk günleriydi.Bir hafta sonu büyük bir alışveriş merkezinin giyim reyonunda gezerken kadın çamaşır ve elbiseleri dikkatimi çekti göz ucuyla bakarken kendi kendime neden olmasın deyip bir anda reyona daldım nasıl olsa burada fazla dikkat çekmezdi.bir kaç dantelli çorap külot gecelik aldım sonra inceldiği yerden kopsun deyip fırfırlı bir mini etek askılı bluz falan aldıktan sonra ruj oje aseton gibi makyaj malzemesi alıp çıktım.Eve gider gitmez banyoda zaten seyrek olan tüm kıllarımdan kurtuldum.Önce daha kadınsı görünmek için kulak hizasında olan saçlarımı fonle kabarık hale getirdim.sonra sırayla oje ve rujumu sürdüm.artık fena sayılmazdım.Mini eteği ve bluzu giyince tahrik olmuş 9 cm pipim kalkmıştı.Saat 14 civarıydı hemen netten arayışa başladım saatler geçmiş ama kimseyi bulamamıştım.Gelirim diyenler gelmiyor kimiside iş ciddiye binince vazgeçiyordu.saat 20 olmuş acıkan karnımın sayesinde bir ara verebilmiştim.Bir saat sonra tekrar bilgisayar başına geçtiğimde bir kaç defa sanal sex yaptığım leventin skyp çağrısını gördüm.Yüzünü hiç görmemiştim sadece camdan aletini görmüştüm onun 15 cm civarı kalın olmayan bir siki vardı aslında benim için idealdi.bana 19 yaşında 175 boyunda zayıf olduğunu söylemişti ve doğruysa bana yakın oturuyordu.Hemen bende onu aradım çok geçmeden açtı.kamerayı bacaklarımı görecek şekilde ayarlamıştım görünce oooo süpersin bu gece dedi ayağa kalkıp eteğimi de gösterince hadi aşkım başlayalım dedi bende bu gece ilk defa reel istiyorum dedim bu ciddimisin deyince evet çok ciddiyim adresi vereyim gel hemen dedim.oda geleyim gelmesine ama biliyorsun bende hiç yapmadım yapamazsam bozulma ama dedi bende merak etme gel hemen deyip adresi verdim oda 15 dakikaya oradayım deyip kapattı.Ama gelen giden olmayınca bende arayışa devam ettim.saat 22 gibi anıl isminde 21 yaşında 170 boyunda ,73 kiloda olduğunu söyleyen biriyle tanıştım kameradan birbirimizi gördük yakışıklı sayılmazdı ama artık iyice azmış bir haldeydim.aleti 17 cm kadar normal kalınlıktaydı.sözleştik adresi verdim yarım saate yanındayım deyip kapattı.Bende nasıl olsa bu da gelmez diye bilgisayarı kapatıp yatmaya karar verdim.tuvalate ihtiyacımı giderip yatmak üzereyken kapı çaldı.diofondan kim o dediğimde anıl demezmi.bir anda kalbim çarpmaya başladı.müthiş heyecanıydım.onu içeri alınca heyecanım iyice arttı.salonda biraz oturup konuştuk bana korkma hiç tecrübeliyim hoşuna gidecek bak dedi.ben çekindiğim için karşısına oturmuştum yanıma gelip oturdu ve bacaklarımı okşamaya başladı.ben adeta tutulup kalmıştım.Pantolonunu ve külotunu çıkarıp eline al oyna heyecanın gider rahat ol dedi.elime alıp oynamaya başladım yarı kalkık yarağı sertleşme başladı.kapkara bir yarağı vardı.Eğilip ağzıma aldım ekşimsi bir tadı vardı.ben yaladıkça zevk suyu bırakmaya başladı.sonra beni domalttı ve deliğimi yalamaya başladı heyecanım azalıyor fakat garip bir hisle doluyordum.öyle iyi yalıyordu ki arada diliyle deliğimi zorluyor ağzıyla sikiyordu.minik pipim kaskatı bir halde zevk suları bırakıyordu.beş dakikadan fazla yalamış parmaklarmıştı.Doğrulup yarağını deliğime dayayınca yine heyecanlandım.kafasını sokar gibi yapıp bastırıp bastırıp çekiyordu.bir kaç dakika böyle devam etti.sonra eliyle deliğimi ve yarağını iyice tükürükledi.tekrar dayayıp yavaş bir hareket ile içime girmeye başladı.canım yanmıyordu ama yarağı girerken cm cm içimde hissediyordum.sonuna kadar sokup derin bir ohhh çekip pompalamaya başladı.ben bir anda ohlayarak boşaldım ama o yeni başlamıştı.boşalınca bende istek kalmamış fakat yarak artık götüme girmişti.bitirmesini beklemekten başka çarem yoktu.o ise iştahla sikmeye devam ediyordu.içim bir tuhaf olmuştu bir süre sonra bende garip bir şekilde haz almaya başladım.o pompaladıkça çıkan şak şak sesleri beni kendimden geçirmeye başladı anıl ise çok güzelsin karı gibisin böyle göt hiç sikmedim diye iltifatlar ediyor bende bundan sonra hep sik kocacım diye karşılık veriyordum.anıl sonunda titreyerek döllerini içime akıttı.anıl gittikten sonra büyük bir pişmanlık duydum kendimden utandım hatta aldığım kıyafetleri bile sabah atmak için torbaya koyup yattım.sabah 10 gibi uyanıp kahvaltı ettim.hala Götüm de sanki yarağın izi vardı.bir anda yine makyaj yapıp giyinmiş halde buldum ve netten arayışa başladım.eee yarak göte girdi ya……

Etiketler: , , ,

1 Yorum:

saat: 19 Haziran 2017 11:16 , Blogger sertsex dedi ki...

Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.KARISI İÇİN DE ERKEKLER ARAMASIN.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa