25 Ocak 2016 Pazartesi

Gece Vardiyasında Sex Hikayem

Selam ben İstanbul dan cemil 35 yaşında evli birisiyim bir depoda kur alan şefi olarak görev yapıyorum depoda ortalama 50 kişi falan çalışıyor 8 tanede güvenlik
personeli var bunların 2 tanesi kız idi birisi ile sürekli kesişiyorduk yemeklerde gelip yanıma otururdu diğer güvenlik arkadaşlara sordum eşinden yeni boşanmış
yalnız yaşıyormuş benim hemen harekete geçmem lazımdı her güvenliğin ayrı bir bekleme noktası vardı yemekten sonra 2 bardak çay alarak yanına gittim kulu beye
oturduk sohbet etmeye başladık normal de bayanlara gece vardiyası yazmıyorlar ama ben gönüllü olarak istedim dedi bugün erken gidip yarın gece vardiyasında
kalacağını söyledi yarın gece benimde orada olmam lazımdı ertesi gün oldu maksuz birkaç ürünün girişini yanlış yaptım mesai bitimi ben kalıyorum düzenlemem
gereken ürünler falan var dedim depoda kaldım gece yarısı bunun kulu besini aradım şaşırdı siz ne geziyorsunuz bu saate diye işlerim var dı biraz gel çay içelim

dedim çağırdım bunu yemek hanede oturduk sohbet etmeye başladık bacaklarını okşamaya başladım elini elimin üzerine attı amına götürdü amını okşayarak öpüşmeye
başladık hemen ayağa kalkıp duvara yasladım amına sürterek öpüşüyor memelerini okşuyorum üzerimizi çıkardık eğildim amını yaladım biraz oda benim kini yaladı
masanın üzerine yatırdım ayakları havaya diktim ben ayaktayım amına geçirdim masada ben girip çıktıkça vücudu gidip geliyor onunda memelerini ok şuyarak içinde
gidip geliyorum kaldırıp masaya domalttım kafasını masaya koydu göt deline soktum ama hemen çekti kendisini dur oradan olmaz dedi tekrar amına soktum içinde biraz
beklettikten sonra biraz hızlandım içinden çıkarıp götüne boşaldım oradan çıkıp onun kulubesine geçtik birde orada siktim …

Etiketler: , , ,

2 Yorum:

saat: 15 Ocak 2017 08:04 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 
saat: 19 Haziran 2017 11:15 , Blogger sertsex dedi ki...

Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.KARISI İÇİN DE ERKEKLER ARAMASIN.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa