10 Aralık 2015 Perşembe

Arkadaşımın Eşine Şantaj Yaptım

Bekar birisi olarak en yakin arkadaslarimin evlenmesi hic hosuma gitmiyordu. Cunku hepsinin esleri, bekar oldugumu bildikleri icin bir muddet sonra kocalarini benden uzaklastirmaya calisiyorlardi.
Ahmet icinde boyle olmustu, karisi lale benden hic hoslanmiyordu. Ne zaman Ahmet i cagirsam ya ona izin vermiyor yada bir bahane buluyordu. Ahmet ile bulustugum zamanlarda onunda bu durumdan hoslanmadigi belli idi. Bana evlilik isinin zorlugundan bahsediyordu. Bosanabileceginden bahsediyordu. Ahmet esi lale nin gezmeyi cok sevdigini, sex den fazla hoslanmadigini soyluyordu.
Lale nin guzel bir kadin oldugunu biliyordum, ne zaman bir araya gelsek, kadini sevmesem de, guzelligine diyebilecegim bir sey yoktu. Bu kadin sex yapmayi sevmiyor olamaz diye dusunuyordum aslinda. Ahmet de yakisikli cocuktu ve zengin de sayilirdi. Ahmet le problem ne olabilirdi ki?
Lalenin problemini bir gun tesadufi olarak gezerken yorularak bir cay icmek icin durdugum kafe de anlamis oldum. Lale bir adamla karsimdaki masada bir adamla yanyana kafede oturuyordu. Beni gormemisti. Bir muddet izlemek istedim. Adam lale nin icine girmisti resmen, lale de bu durumdan hosnut duruyordu. Guzel bacaklarini gosteren etegi oldugu halde adam elini tam etegin bittigi yerin ustunde lalenin bacaklarinin ustune koymustu. Bir seyler anlatiyordu ve gulusuyorlardi, lale arada gulerken adamin omuzlarindan tutarak adami kendine cekip sariliyordu.
Bu ani fotograflamaya karar verdim.
Ahmeti bu kadindan kurtarmak istiyordum aslinda basindan beri, ama ders vermek de istemiyor degildim. Bir keresinde misafirlik sirasinda lavaboyu kullanmaya giderken Ahmet e “Boyle okuz insanlarla takilmani istemiyorum” lafi aklimdan hic gitmemisti.
Ahmeti arayarak canimin guzel bir ev yemegi cektigini, iki laflar muhabbet edebilecegimi soyledim musaitse. Ahmet disari genelde cikmazdi, cikamazdi. Arada gorusmelerimizi onun evini ben ziyaret ederek yapardik. Lale bu durumdan hosnut olmadigini belli etsede yemegi birlikte yedikten sonra odasina cikar bizi rahat birakirdi.
Ahmet bu aksam musait olduklarini soyledi. Aksam yemege davetliydim artik ve Lale de bunu bilmiyordu daha.
Yemege gitmeden 2 saat once Lale nin cep telefonuna adamla cektigim fotograflari ativerdim.
01
Lale nin hemen telefon a sarilmasini bekliyordum ve oyle oldu da….
02
– Cevdet (bu benim adim) ne yapmaya calisiyordun bu resimle, eski bir arkadasim di o. Bugun de bize yemege geliyorsun. Ne yapmaya calisiyorsun?
-Lalecigim madem eski bir arkadasin o zaman problem yok, ahmet e anlatmamda bir sakinca yok o zaman…
-Yok hayir lutfen anlatma, bunu yanlis anlayacaktir. Ama inan bir sey yok..
-Yemek te gorusuruz lalecigim, pembe elbiseni giy cok hos duruyor uzerinde…
Cevap vermesine musaade etmeden kapattim. Artik bir yola girmistim. Lalenin bu durumundan faydalanmaya karar verdim. Ahmet zaten bosayacakti onu.
0607
kapiyi acinca gercekten de pembe elbisesi ve beyaz yuksek topuklulari ile karsimda duruyordu. Boyle seksi gormemistim. Bayagi bir hazirlik yapmisti. Benim gelecegimi bildigi halde…
Kulagima egilip;
-“Lutfen Ahmet e bir sey soyleme bunu konusmaliyiz.” dedi.
Yemege oturmustuk, Lale durumdan oldukca huzursuzdu ve belli oluyordu. Ben Ahmet le hic bir sey yokmus gibi havadan sudan konusuyorduk. Sonra aklima bir sey geldi. Neler olabilecegini gormek istedim. Masanin altindan lalenin bacaklarina ellemeye calistim. Lale sok gecirsede durumu belli etmemisti. Ama rahatsiz olmustu. Bir hamle ile kalkti…
– “Ben mutfakda tatliya bakayim”.
08
09
10
Bende 1-2 dakika sonra ahmet e bir lavabo ya gideyim dyerek kalktim ve mutfaga gittim. Lale orda duruyordu. Arkasindan yanastim, belinden ve bogazindan kavrayarak;
-“Sen gercek bir orosbusun, simdi suracikta agzina verecegim ve sesin cikmayacak”
Bogazindan tutup dizlerinin uzerine coktururken, bir yandanda zaten kalkmis olan aletimi kafasini tutup agzina yerlestirdim. 5-10 sn yede surse, Ahmet seslenmisti Lale ye, cok sicak agzi vardi. Ahmet le yapmadigi sex i baskasi ile yaptigi belliydi.
Agzindan aletimi cikarip; “senden nefret ediyorum, tam bir pisliksin” diyordu ki Ahmetin sesi ile toparlandik
– “Askim tatli hazir mi?”
11
12
14
15
16
18
Tatli sofraya geldigi zaman Ahmet e biraz bas agrim oldugunu biraz dinlenmek istedigimi soyleyip yukari cikmistim. Bazen bunu yaptigim icin ahmet hic sasirmamisti. Evlerine oldukca alisik biri idim. Yukari gidip misafir odasi yerine Lale ve ahmet in yatak odasinda beklemeye basladim. Lale nin merak edip gelecegini benimle konusmak isteyecegini biliyordum. Yatak odalarina hic girmemistim. Aynalarla dolu bir oda idi. Ahmet tam fantazi adamiymis yada lale.
19
20
22
Bekledigim gibi lale geldi. Bana bakmak bahanesi ile gelmisti. Arkasindan sarilip onu yataga atmistim. Ses cikaramiyordu. Sari renkli kilodunu vahsice siyirdim ve aletimi cikarip hic bekletmeden icine giriverdim. Hic beklemiyordu. Aletim normalden buyuktur, Ahmetinkinden ise oldukca buyuktu. Lale ses cikarmasa da carsaflari yirtacak derecede elleri ile kavramis tutuyordu.
24
Vaginasinin uzerinde dovme olmasi beni sasirtti, dovmeli bir kadin hayalim vardi ama bunun Lale olacagim hic aklima gelmezdi.
28
29
30
Lale;
-“Cok buyuksun hayvan, lutfen biraz yavas” derken bir yandan da tassaklarimdan tutarak beni engellemeye calisiyordu. Ama oyle gaza gelmistim ki, Ahmet bile gelse bu isi bitirmemi engelleyemezdi.
Lalenin kafasindan bastirarak icine giren aleti gostererek, “seyret ne goruyorsun? Nesin sen?” “Kocasini aldatan bir orosbusun” diyordum.
-“Sessiz ol ve sadece sik beni lutfen ve cabuk bitir” diyordu Lale de. Cabucak bitmesini istiyordu. Ama ben risk almaya kararliydim, her pozisyonda sikecektim onu.
Kucagima alarak vahsice sikmeye basladim. Bu arada parmagim ile de arkadan once oksadim sonra hafifce parmagi arkasindan iceri sokuyordum. Lale;
– “Lutfen yapma dayanamiyacagim bagiracagim ve Ahmet uyacak”
Sacindan kavradim ve yataga yuzustu yatirip arkasindan icine girerken cildirmis gibiydi. Agzini elimle kapayarak vahsice sikiyordum.
4038
41
47
Kucagima alip once ayakta, daha sonra da aynanin yanindaki kirmizi koltugu kullanarak sikmeye devam ediyordum.
50
53
-“O heriften daha iyi sikemiyormuyum seni he, adi kaltak?”
Artik gaza gelmistim. Lale de sesini kesmeye calissa da derin derin nefes alarak kendini engellemeye calisiyordu.
-“Evet oylesin lutfen artik bosal, Ahmet anlayacak, ahhh”
64
65
71
once domalttim sonra kucagima aldim. Hemen hemen her pozisyonda sikiyordum. Kendi performansima kendim de sasirmistim. Araliksiz 10 dakikadir sikiyordum laleyi. Ahmet gercekten anlayabilirdi. bu ise son vermeliydim.
Lale de bosalmam icin artik tassaklarimi sivazlamaya baslamisti. Onun en az iki kez bosaldigina emindim ama bana hala kizgindi. Kizginligi ve nefreti eminim ki daha da artmisti. O yuzden kimseye yapamadigim her seyi ona yapmak istemistim. Tam bosalmak uzere iken sacindan tutarak kafasini yana cevirip suratina attirmaya basladim.
74
81
83
84
Suratini menimle yikamistim. Ustumu tam cikarmamistim zaten, hemen giyinip asagiya indim. Ahmet nerde kaldiniz diye sordugunda, sagolsun Lale nin verdigi ilac sayesinde kendime geldigimi soylemistim.
Lale sofraya otururken hala somurtuyor ve bu durumun icinden nasil cikacagini dusunuyor olsa idi.
Bu isi bir muddet daha devam ettirip ettirmemeyi dusunmeye baslamistim.

Etiketler: , , , , , ,

2 Yorum:

saat: 15 Ocak 2017 08:10 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 
saat: 8 Temmuz 2017 02:12 , Blogger mert dedi ki...

Merhaba ankara dan ben mert bayanlar arasın beni buluşalım 0555 895 79 82

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa