15 Şubat 2016 Pazartesi

Dul karıya çaktıkça çaktım zevk verdi hatun seks hikaye

Selam seks hikayesi okuyucuları. Ben 25 yaşında bir gencim. Yakışıklı ve atletik yapılıyım. Üniversiteyi de yeni bitirdim. Anlatacağım hikayem bizim mahallede yaşayan dul bir bayanla ilgili. Onu çok beğeniyordum ve bütün hareketlerini izliyordum. Ama ben kadının dul olduğunu bilmiyordum. Onun evli olduğunu düşündüğüm için yanına bir türlü yaklaşamıyordum. Ta ki onun dul olduğunu öğrenene kadar. Kadının adı Mehtaptı. Sarışın, uzun boylu benim yaşımdaki bir genç için tam bir seks abidesiydi. Onun dul olduğunu annemden öğrenmiştim ve artık o dakikadan sonra tek yaptığım bu ateşli kadını sikme planları olmaya başlanmıştı. Ama onunla nasıl yakınlık kuracaktım onu bilmiyordum. hemen sosyal medyayı açtım ve bu kadının adından soyadından profilini aramaya başladım. Yarım saatlik bir aramanın sonunda kadını ancak bulabildim. Kadını bulduktan sonra da hemen arkadaşlık isteği gönderdim. İsteğin gitmesi ile de kadının kabul etmesi bir oldu zaten.

Analda ısrarcı çıkınca özel bir sikiş yaşattım 2016 seks hikaye

Selam seks hikayesi severler. Okullar kapandıktan sonra yaşadığım bir seks hikayemi sizlerle de paylaşmak istiyorum. Okuldan Fırat adında biri ile yaşadığım bu hikayemi ben yaşarken çok zevk aldım umarım siz de okurken en az benim kadar zevk alırsınız. Neyse tatil geldi ve ben de ailemin yanına döndüm. Bu sırada Fırat benim telefon numaramı almış ve bana hep mesajlar atıyordu. gerçekte biz bir gruptuk 4-5 kişilik ve grupta Burak isminde bir arkadaş daha vardı onunla da kızlarla da mesajlaşıyorduk ama Fırat’ la mesajlaşmak beni daha çok aşırı mutlu ediyordu bu uzun ayrılık döneminde onunla o kadar aşırı mesajlaştık ki ben onu özlemiştim ve yaklaşık 15 gün boyunca devamlı olarak mesajlaşıp durduk ve sonunda ikimiz de duygularımızı daha fazla saklayamayıp birbirimize açıldık ve sevdiğimizi söyledik. O bana ben bundan sonra dayanamıyorum iki gün sonra buluşalım 15 günde orda beraber takılırız dedi ben de tamam dedim ben de onu özlemiştim çünkü iki gün sonra ben de o da istanbul’ a arka döndük. Bizim evlerimiz aslında birbirine epey bir yakındı ve yürüyerek birbirimize gidebiliyorduk okullar kapalı olduğu arasında hiç kimse yoktu ve rahatlıkla birbirimize gelip gidiyorduk uzun geceler boyunca film izliyorduk ve yaptığımız tek şey biraz öpüşmek ve birbirimizi okşamaktı.

Patronun eşini evinde becerdim her gün ister oldu adult hikaye

Herkese selam. Yaşadığım ateşli bir seks hikayemi sizinle paylaşacağım. Bu hikayemde ilk önce oldukça isteksizdim ama daha sonra o kadar azdım ki anlatamam. Ben zengin bir adamın yanında şoför olarak çalışıyorum. Çok uzun yıllar oldu ben burada çalışmaya başlayalı. Patronumun en eski elemanlarından biriyim ve bana çok güvenir. Bir gün patronumun yakın koroması beni eve yollayıp, yatak odasında ki dolabın ölçüsünü almamı istedi. Anlaşılan bizim patron şehir dışında dolap alacaktı. Atladım arabaya villaya vardım. Elimde metre ile kapıyı çaldığımda karşıma yenge hanım çıktı. Durumu anlattım ve yatak odasına geçip başladım ölçü almaya. O arada yenge hanım da sağolsun bardan içkileri hazırlamış.

Uzun soluklu sikişi spor hocası yaşattı bana

Merhabalar ismimi vermek istemiyorum bu sitede paylasilanlari cogunlukla okur ve mastürbasyon yaparim. Azgin bi kizim 1.65 boyunda 53 kiloyum ve oldukça seksiyim. Saclarim kizil ve neredeyse belime kadar uzundur beyaz tenliyim. Goguslerim dolgundur kalcam da ayni sekilde ve bu yuzden bi cok kisinin beni hayal ettigini ve laf attigini soyleyebilirim. Size antrenorumle yasadigim bi olayi anlatmak istiyorum.
Ben 19 yasinda spora baslamistim bir yil gectikten sonra bahsettigim antrenor beni kendi sporuna aldi bana cok iyi davraniyordu ben de onu cok seviyordum ama seksle ilgili dusuncelerim olmamisti ona karsi. Bekaretimi eski erkek arkadasima vermistim (istemeden).

Dul ve türbanlı olunca kaldırdım yarrağı soktum

Artık kötü insanrla takılmaktan çok sıkılmış ve ben de ilişkilerimde seçici olmaya karar verdim. Hatta hayatımdaki insanları bile azalttım sırf bu yüzden. Ama geçenlerde apartmanda tanıştığım bir bayan bütün hayatımı değiştirdi. Dul bir kadındı. Hem zengin hem de çok seksi bir kadındı. Bizim apartmanda oturanlar genellikle kapalıydı. Zaten bu bahsettiğim kadın da türbanlı bir kadın. Bu arada ben de evli bir erkeğim. Benim karım apartmanın aksine açık olduğu için apartmandaki kadınlar tarafından çok sevilmez. Hatta kimse selam bile vermez bize apartman içinde. Komşular hoşgeldine gelmeyince, karım kek pasta falan pişirmiş, onları çaya davet etmiş, ama kimse gelmemiş. Akşam karımın gözlerinden yaşlar akarak bana şikayet etti ve “Buradan taşınalım!” dedi. Ne olduğunu sorduğumda, komşular (Biz açık bir kadının pişirdiklerini yemeyiz!) demişler.

9 Şubat 2016 Salı

Kızlığımı amcamın oğlu zorla aldı ağladım

Merhaba, ben Ayla. İlk iliskimi 17 yasinda yasamistim. O zamanlarda bile sekse karsi dayanilmaz bir istek duyuyordum. Devamli agabeyimin seks dergilerine bakiyor, oradaki sikisen kadinlari ve erkekleri gordukce icim tuhaf oluyordu. Amimin islandigini hissediyordum, ama kizligima birsey olacak diye elimle kendimi oksamaktan bile korkuyordum. Daha sonra elime gecen butun ‘Cinsel Sorunlar’ kitaplarini okudum ve masturbasyonun zararli olmadigini ogrendim. Artik kendimi tatmin etmeye basladim. Bu arada bir erkek arkadasim vardi, 3 senedir cikiyorduk, ama opusmekten baska hicbir sey yapmiyorduk. Goguslerimi bile oksatmamistim ona…

Yeni komşum leyla ve annesini hergün sikiyorum

25 Yaşında, yakışıklı sayılabilecek tarzda biriyim. Tek yaşıyorum. Oturduğumuz bina yeni ve henüz tam olarak dolu sayılmaz. Size anlatacağım seks hikaye olayı Evime taşındıktan 1 ay sonra oldu. O zamana kadar bu tarz bir olayın anca sex hikayesitelerinde anlatılan hikayeler de olur sanıyordum. Başımdan geçti siz erotik hikayeseverler ile paylaşmak istedim. Evime taşınalı henüz bir ay olmuştu. Sıcak bir pazar sabah idi. Kahvaltımı balkonda denize karşı yapıyordum. Ekim güneşi iliklerimi ısıtıyordu. Kuşlarin cıvıltısı iştahımı daha da bir açıyordu. Bir de elimde gazetem…bir kamyon sesiyle keyfim bölündü. Aşşağı baktım karşı daireye taşınmaları beklenen yeni komşularımız olmalıydılar. Kamyonun arkasina bir araba yanaşıverdi. Orta yaşlı bir hanımla genç bir kız indiler usulca. Dikkat ettim yanlarında erkek yoktu. Kız mı daha güzel yoksa annesi mi yukarıdan kestiremedim. Kahvaltıma döndüm. Kamyondan inen isçiler esyaları taşımaya başladılar. Ufak tefek işlerimi yaptım. Ders çalıştım, vakit öğlen olmuştu. Birden zil çaldı, kapıya koştum. Kapıda ki yeni komşumuzun kızıydı. Çamaşır makinesinin montajı için ingiliz anahtarı istiyordu. O kadar tatlıydı ki, istese ona ingiliz kraliyet sarayının anahtarlarını bile bulabilirdim. Muhteşem dudaklar teşekkür için toplandı ve inci tanelerinin arasından en yumuşak, en kadife, en müzikal bir ses teşekkür ederim kalıbında güz rüzgarı yemiş yaprak yumuşaklığında süzülüverdi kulaklarıma.