10 Aralık 2015 Perşembe

YeniYıl Partisindeki Tuvalet Kaçamağı

Yeni yila girmeden bir onceki hafta is arkadaslarimizla beraber bir yeni yil partisi verilecekti.
Parti esli mi olsun tartismasi devam ederken, sonunda essiz olarak kutlanmasi gerektigine, yilbasinin zaten
eslerle gececegi ongorulerek, kararlastirildi.
Ben 32 yasinda yeni evli bir erkektim. Yakisikli sayilirdim ve fizigim de yerinde birisiyim. Esim ile severek
evlenmistik ve 67 aylik hamile idi. Hamilelikten oturu 2-3 aydir seks yapmamistim.
Sirketin partisi icin luks bir bar sadece bizim icin tutulmustu. Sirkette cok guzel bekar kizlar oldugu gibi,
evli kadinlar da vardi. Bekar erkekler ve kizlar icin burada yakinlasmak oldukca kolay olacakti.
Biz evli erkekler olarak barda oturup iki-uc kadeh atip eve donmeyi hedeflemistik. O kadar guzel hatunlar vardi ki, arkadaslarla kadinlara bakip muhabbet ediyorduk. Arkadaslarim benimle dalga geciyorlardi. Esimin hamile oldugunu bilen arkadaslarim ne kadar “abaza” oldugumu tahmin ettiklerini, istersem bardan cikip beni guzel bir hatuna goturecekleri konusunda konusarak dalga geciyorlardi.
Sirketin diger evli kadinlari ise barin ote tarafinda oturup iciyorlar ve kahkalarini duyuyorduk. Ne konustuklarina kulak verince duyulabiliyordu. Kulak kabartinca seksten de bahsedip kahkalar attiklarina sahit olmustum.
Sirketin bekar kadinlarina tas cikartacak kadar guzel evli kadinlarda vardi. Bizim departmanin en guzel olmasada en seksi kadini olan Nilay hanimda onlarin arasinda idi. Yasi benimle hemen ayni idi ama 1 cocugu vardi. Cok bakimli bir kadin idi.
Bazen karimi sikerken bosalma asamasinda onu hayal edip bosaldigim anlar olmustu.
Saatler ilerledikce, ickinin de tesiri ile kahkalar yukselmisti ve arkadaslarim abazaligimla ilgili sesli espiriler yapmaya baslamislardi. Artik bu isten utanmaya baslamistim bekar kiz ve erkeklerin oynadigi tarafa dogru gidip muzikle sallanmaya basladim.
Arkadaslarim dogru soyluyorlardi. Sirkette o kadar guzel kizlar vardi ki, giydikleri dar elbiseler vucutlarini ortaya cikartiyordu.
Kumas pantalonumda aletimin hareketlendigini hissedebiliyordum. Bekar kizlardan bir kac tanesi yanima yaklasip;
– “Erol bey, bu tarafa, haydi ”
O tarafa yanasip oynamaya basladigimda, gercekten abaza oldugum gercegi ortaya cikmisti. Sikimin kalkmasini
engeleyecegimi sanmiyordum. Bara dogru yonelip gitmeye yoneldim, rezillik yasamak istemiyordum.
-“Kizlar ben oturayim, bana gore degil.” diyerek bara yonelmek istedim.
Tam arkami dondugum aman bir kadinla gogus goguse yapistik, Zaten kalkmis olan sikimi gobeginde hissetmemesine imkan yoktu. Elindeki icki carpismanin etkisi ile uzerime dokulmustu. Ne diyecegimi bilmiyordum.
-“Bayan, Ozur dilerim.”
-“Onemli degil olan sizin ustunuze oldu, Erol Bey, ben ozur dilerim”
Bu nilay hanimdi. Daha da utanmistim. Acaba aletimi farketmismiydi?
Gercekten de ustum rezil olmustu.
-“Nilay hanim sorun degil, gercekten, parti 1-1.5 saate biter zaten”
-“Olur mu? Lutfen gelin temizleyelim dedi ve elimden tutarak barin tek tuvaleti ne dogru yurumeye basladik beraber. Elimi birakmisti.
Simdi onumden yuruyordu, ve kalcalari o kadar guzeldi ki, ne dusunmeye calisirsam calisayim, sikim dimdik
olmustu. Tuvaletin ordan pecete almaya gittigimizde gomlegimi temizlerken sikimi farketmemesi imkansiz olacakti.
Ben bunlari dusunurken, birden onumde durunca hic istemedigim bir sey oldu. Dimdik olan sikim tam kalcalarinin
arasina yerlesti. O kadar guzel kalcalari vardi ki, utancimdan yerin dibine girmistim.
-“Oooo pardoonn, gercekten cok ozur dilerim, Nilay hanim. siz birden durunca…”
Nilay hanim pek takmamis gibiydi, adimlarini hizlandirdi. Ben artik sadece onu takip ediyordum. Incecik beli vardi.
Barin tuvaletinin onune gelince, erkek ve kadin tuvaletinin tek oldugunu da ogrenmis oldum.
Nilay hanim tuvaletten iceri girerek beni de iceri aldiktan sonra kapiyi kilitledi.
01
Birden geri donerek ceketimden tutarak kendini bana yakinlastirdi ve gozlerimin icine bakarak.
03
-“Benim hakkimda ne dusunuyorsun?”
Ben;
-” Eeeee, Nilay hanim cok guzel bir kadinsiniz, ama…”
-“Ben de senin esi hamile olan bir abaza erkek oldugunu duydum.” gulumsedi. Gozleri cok guzeldi.
05
Birden dudagima yapisti ve gomlegimin yakasini acti. Soktaydim, hareket edemedim.
-“Siz evlisiniz lutfen Nilay hanim, bende…. ”
-“Demin Kalcamin arasina yerlestirdigin aletin evli oldugumu dusunmuyordu, nerdeyse icime girecekti.”
Gomlegimi tamamen acmisti ve onumde diz cokerek elini pantalonumun uzerine koydu. Aletimi avuclamisti. Dayanacak gucum kalmamisti.
05
0609
-“Lutfeenn oooo Nilay hanim”
Fermuarimi indirip arasindan elini sokup sikimi kavramisti artik. Bende artik onu sikmek istedigimin farkindaydim.
Gomlegimi siyirmisti, ustum nerdeyse ciplak kalmisti. Nilay hanim gogus uclarimi yalamak icin birak ayaklandi ve tekrar onumde diz cokerek aletimi fermuarimin arasindan disari cikartti.
10
_”Ohhh gercekten de harika gorunuyor, kocamanmis, karin cok sansli”
Gozlerini gozume dikti ve aletimi yalamaya basladi. Muthis bir seydi. Karim hic sikimi yalamazdi, yalasa bile cok
kisa tutardi zamani. Nilay hanim muhtemesem yaliyordu. Kendimi ona birakmistim.
15131412
Sikimi kavradiginda evlilik yuzugunu gormek beni dahada heyecanlandirmisti. Aldatmanin, yasak iliskinin neden zevkli oldugunu anlamistim simdi.
Baskasinin kadinina sahip oluyordum.
-“Nihal hanimm oohh harikasiniz.”
-“Bana bir orosbu gibi davranmani istiyorum, kocam gibi sikmeni istemiyorum, abaza bir erkek gibi orosbuya sahip olacagin gibi sik beni..”
17
Bu laflari beni cildirtmisti. Bosalmak uzereydim nerdeyse ki birden geri cekildi ve cantasindan prezervatif cikardi.
Ucundan yirtarak icindeki prezervatifi bana verdi.
212318
Prezervatifi bir cirpida sikime takivermistim, nilay hanimsa tassaklarimi yaliyordu. Bu nasil kadin di boyle. Kapidan birden ses geldi, tuvalette oldugumu hatirladim ve zaman gecirmeden icine girmek istiyordum. Yarim kalmasini asla istemezdim.
Prezervatif takmis olmama ragmen Nilay hanim sikimi avucladi ve agzina alarak sikimi islatti.
26
-“Hadi sik beni artik dayanamiyorum”
Onu ayaga kaldirarak muhtesem kalcalarini avucladim ve onu lavabonun ustune dogru domalttim. Kilotunu hizla asagi indirerek icine girmek icin sikimi elimle hedefe yonelttim.
19283032
Yavasca sikimi amina sokarken agir davranarak onu daha fazla tahrik ediyordum. Yavas yavas kokledim. O kadar guzel kalcalari vardi ki…
35343637
-“OOooo Aletin cok kalin aaahhh.. Sert sik beni lutfen, orosbunum ben senin”
Beni cildirtmisti. Arkasindan cilgin gibi sokup cikarmaya basladim. Tassaklarima kadar icine sokacak gibi gidip geliyordum.
394143
Muhtesem sikiyordum. Evlilik yuzugunu gordukce daha da gaza geliyordum.
404956
-“Kocana seni nasil siktigimi anlatacakmisin orosbu?”
Dediklerime inanamiyordum. Ters de tepebilirdi.
-“Ahhh, o senin gibi sikemez asla, cok guclusun ahhh”
Bu kadin beni cok tahrik etmisti. Onu ters cevirip lavabonun ustune oturttum. Sikerken yuzune bakmak istiyordum.
Nilay hanim da muthis tahrik olmustu. Orgazm olmasina ramak kalmisti sanirim. Sikimi aminin ustune koyarak yuzune baktim.
606162
-“Istiyormusun? Bana benden ne istedigini soyle.”
-“O koca yarragini amima sokmani istiyorum. Patlayana kadar beni vahsice sikmeni istiyorum”
636465
Onu sikmeye basladigim zaman gozumun icine bakiyordu.
66
-“Gercek bir orosbusun sen,Nilay hanim, lutfen seni her zaman sikmeme izin ver ahhhhh”
Bosalacagimi hissediyordum. Nlay hanimin kasilmalari ile birlikte onunda bosaldigini hissedebiliyordum.
-“Oooo Erkegim bosaliyorummm, ahhh.”
Nilay hanimin kasilmalarina dayanamiyordum ve bende bosalmak uzereydim. Artik gelemk uzereydim. Normalde prezervatife bosalmam gerekirdi ama onun aminin ustune bosalmak istiyordum.
676869
Prezervatifi cikardim ve attirmaya basladim. Oyle bosaliyordum ki aminin ustu dollerimle kaplanmisti.
70727477
-“Iste simdi orosbum oldun.” dedigimde gozlerime bakarak,
-“Tesekkur ederim, cok ihtiyacim vardi” demisti.
78
Arkasindan bakakaldim. Bu benim icin unutamayacagim bir macera olmustu.
Elbisesini duzelterek ufak bir temizlik yaparak hizla disari cikmisti. Saskinlik icerisinde kalakaldim.
Pismanmiydim degilmiydim, hissiz bir sekilde kalakaldim.

Etiketler: , , , , , ,

1 Yorum:

saat: 15 Ocak 2017 08:09 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa