10 Aralık 2015 Perşembe

Kocamın 10.Yıl Süprizi

Kocam benim ilk erkegimdi, onunla evleneli 10 yil olmustu ve ben hala ona karsi ayni hisleri duyuyordum. Seks de cok iyi oldugumu soyleyemem, cunku bazen kocam beni yatakta elestiriyordu. 10 yilimizi kutlamak icin yurt disinda guzel bir otele gitmek istedigini soylemisti.
Harika bir fikirdi. 2 sene onceki yildonumuzde 10.yilimizda ne isterse yapmaya soz vermistim. Roma da 5 yildizli bir otel odasinda oda ayarlamisti. Bana 2 sene once verdigi sozu hatirlatti ve aksamleyin bu sozu tutmami istedi. Ben ona olur anlaminda kafa sallamistim. Bende heyecanlanmistim. Bana gelmeden bir gun once cok guzel bir siyah gecelik almisti. Guzel bir aksam yemeginden sonra odaya gectik.
Odada benden geceligi giymemi istemisti.
Kocam takim elbise ile idi. Masanin ustune arkasindan cikardigi ipleri koydu. Ipleri gorunce heyecanlanmistim ama birazda korkmustum. Baglanmak aslinda beni korkutabilirdi ama soz vermistim. Geceligimi ustume giyerken ayna da kendimi seyrediyordum. Harika gorunuyordum. Kocamin cok sansli oldugunu dusundum.
Birden kapi caldi. Ben ne oldugunu anlayamadan kocam kapiyi acmis ve ben gecelikle kalakalmistim. Kocam genc bir adami iceri almisti. Onun kulagina bir seyler soyledi. Genc adam uzaklasarak kocamla ikimizin olan yatagin uzak kosesine oturuverdi.
Ne oldugunu anlamaya calisiyordum. Sonra kocam yatagin karsisinda olan sandalyeye oturdu ve beni yanina cagirdi. Kulagima egilerek;
-“Simdi ipleri al ve beni sandalyeye iyice bagla”
Sasirmistim; yuzumdeki ifadeyi gormus olmali ki;
-“Bana soz vermistin”
-“Ne dersem diyeyim, ne olursa olsun bu ipi cozmeyeceksin, hadi simdi sikica beni bagla dedi”
Onu bir yandan baglarken, saskinligimi gizleyemiyordum. Bu adam neden burda idi?
-“Onu ben kiraladim, ve ikinizde ben ne dersem onu yapacaksiniz” dedi. “Senden 10.yil istegim bu”
Artik yapacak bir sey yoktu, onu baglayip komutunu bekledim.
-“Yataga git ve topuklu ayakkabilarini cikar. Ellerinin uzerine domal ve bekle”
Yataga giderek dediklerini yaptim.
sonra amada donerek; “baslayabilirsin.”
Adam arkamdan yanasarak iki kolumdanda tutarak kendine dogru cekti ve kalcalarim artik adamin kucaginda idi.
Goguslerimi avuclarken saskin sekilde kocama bakiyordum. Bu durumdan utanmistim. Verdigim sozun buraya gidecegini hic dusunmemistim. Adam goguslerimi avucladiginda yuzumu obur tarafa cevirip kocamla gozgoze gelmek istemedim.
Adam resmen avucluyordu goguslerimi ve kocam da izliyordu. Adamin bir eli gogsumde bir eli kilodumun ustunden amim ile oynuyordu. Kocamin izlemesi enteresan sekilde tahrik etmisti beni ama hala utaniyordum.
Sesi ile irkildim.
-“Tamam genc adam, yeter bu kadar domalt onu ve sikmeye basla. ”
Resmen sok olmustum. Boyle kelimeleri yatakta bile kullanmazdi. Karisi icin baskasina “domalt ve sik onu” demesi…
Cok saskindim, ondan beklemedigim hareketti. Adam kollarimdan tutarak beni domaltmis ve kilodumu asagiya dogru indiriyordu. Asil supriz ise pantolonunu indirdigi zamandi. Aleti hem kalin hemde uzundu. Nerdeyse kocamin iki kati idi. Aletini gorunce korktum gercekten. Hic boyle bir seyle sikilmemistim. Adam eliyle kavradigi koca aletini amimin uzerinde biraz gezdirip kafasini sokuverdi. Beni de kollarimdan yavasca kendine cekerek iceri tamamen girmesini sagladi.
Resmen nefesin kesilmisti.
Beni hizlica sikmeye basladi, artik kendimi tutamiyordum. Bagirmamak icin kendimi zor tutuyordum. Kocamin bunu yaptigina hala inanamiyordum.
Adam beni cilgin gibi sikiyordu. Kocam ona aletini yalamam icin talimat verdi. Yalamayi sevmedigimi biliyordu ama itaat etmem gerekiyordu. Aleti elime sigmiyordu. Evlilik yuzugumuz hala elimde idi ve baska birinin kocaman aletini kavriyodum. Kocam in verdigi talimatla yalamaya baslamistim koca aleti.
-“Ona her turlu kirli konusmalari yap, ona kaltak oldugunu soyle yalarken”
Elimdeki koca alet gercekten de ovguyu hakediyordu. Bir elimle avucladigim aletin kafasi resmen beni yala diyordu. Kocamin talimatini gerceklestirdim.
“Yarragini yalamayi cok sevdim, harika, mmmm…” “Cok buyuk, agzimda cok guzel hissediyorum mmm.”
“Hosuna gidiyormu koca aletini yalamam, mmm…”
Adam da gaza gelmisti. Birden beni kaldirip yataga firlatti ve koca sikini icime soktu. Artik zevk cigliklarim tum otelden duyulacak kadar cikiyor olsa gerekti. Icime giren o koca aletin etkisi ile carsafa asilmistim.
“Cok guzel hissediyorum, muthis sert ve buyuksun…”
Bunlar talimat degil hisettiklerimdi artik…
Artik ok yaydan cikmisti. Sinirlarimi asmistim. Amimdan cikardigi yaragini kafamdan tutup agzima soktugu zaman am suyumun tadinida tatmis olmustum. Kocam sadece seyrediyordu. Adam artik beni evire cevire sikiyordu bende kocam yokmus gibi davraniyordum.
Beni tekrar yataga firlatip amima agzini dayadi ve yaladi, bunuda kocam hic yapmamisti. Harika bir duygu idi…
Artik kolesi olmustum ne derse yapardim zaten.
once yaladi, sonra kucagina aldi en sonda domaltip sikmeye basladi beni. Artik koca aleti icime girerken kalcama vuran sesler tum odada yankilaniyordu. Cok guzel sikiyordu. Kocamin bile bu kadarini bekledigini sanmiyorum.
Artik bu adamin siktigi gibi sikilmek isteyebilirdim. Adam titremeye basladiginda onu agzima alarak bosaltmaya karar vermistim. Bu hareketime kocamin yuzz ifadesinden sasirdigini soyleyebilirim. Ona bunu asla yapmazdim. Ama madem bu bir show du. Show dan nasibini almasini istedim.
Adamin koca sikini agzima koyup iki elle beraber ona 31 cekmeye basladim. Bir muddet sonra haywan gibi bogurerek ustume suratim bosalmaya baslamisti.
harika idi.
Artik adam bosalmisti ve hemen ustunu giydi ve odayi terketti. Odada kocamla elli bagli sekilde kalmistim. Yataga yuzu koyun yatmisken, cok guzel bir sex oldugunu dusunuyordum.

Kocam bana ” Sen tam bir kaltaksin degil mi?”
diye sordugu zaman ” Evet ben senin kaltaginim” diye cevap verirken hic utanmamistim.

Etiketler: , , , , , ,

3 Yorum:

saat: 15 Ocak 2017 08:11 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 
saat: 25 Temmuz 2017 09:40 , Blogger Fırat sever dedi ki...

Slm bayanlar arayin tanisalim 5462519585 ara msj at çağrı at yas sinirim yok gece gunduz musayitim

 
saat: 25 Temmuz 2017 09:41 , Blogger Fırat sever dedi ki...

Slm BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa