25 Ocak 2016 Pazartesi

Ensest Baba Hikaye

karımla yine bir akşam azgınlığımızın doruklarına çıktığımızda klasik sexlerimiz bizikesmediği için arayış içerisindeydik.Sınırlarımız olmadığı için acab bu akşam ne yapsakda sexe doysak , ne yapsakta arzularımızın ateşimizin değerinde bir gece yaşasak diye düşünürken içkilerimizi yudumluyorduk.her şey hazırdı kendimizi okadar azdırıp sexe odaklamışızki önümüze kim geçse sex yapıcaktık.alkolün de etkisiyle daha öncede deneyimim olan kadın kıyafetleri ile makyajımla hazırlanıyordum ne şekilde bir sex yaşayacağımızı bilmediğimiz için her türlü hazırlığımız tamdı. yerimizde duramıyorduk içimizdeki dolu dolu ateşi kendi aramızda değilde farklı birşeyler yaşayarak
patlatmayı bu patlamaylada bir birimizi daha heyecanlanrımayı düşünürken.babam aradı ve annemin şehir dışına arkdeşime gittiğini çalıştığı yerinde bizim eve yakın olduğunu söyleyerek bize gelmek istedi buyur gel dedim eşimle tüh nerden çıktı şimdi içimizde patladı diyerek eşim odasına çıktı ve yattı bende makyajımı silerek babamı bekledim

babam elinde meyva poşetleri ile gelerek salona oturdu.poşetleri elinden aldım ve buyur ettim poşetlerle kapıya doğru yürürken pijamamın ucuna bastım ve pijamam içimdeki kaygan ağı açık vücüt çorabından yağ gibi sıyrılıp kaydı oflayarak dona kaldım.bir babnın oğlunu kadın vücüt çorabında ve tanga giymiş görmesi ne kadar normal olabilirdiki poşetleri yere brakarak hem pijamamı hemde poşetleri tutarak mutfağa geçtim.bir müddet yatışmak için orada bekledim hatta babam uyusun diye baya bir bekledim salona kafamı uzatıp baktığımda babam şortuyla uzanmış tv izliyordu.bende geçtim karşısına uzandım.babam maşallah ne renkli cinsel hayatınız var olur olur bişi olmaz diyerek beni sakinleştiriyordu.göz ucuyla baktığımda yarrağının ucu şortun üstünden çıkmış görünüyordu.anlaşılan niyeti bozmuştu anlamadığım yarrğın başı şortun üzerinden nasıl çıkar hatırladığım kadarı ile birkeresinde görmiştüm baya enli büyük bişeydi.babam oğlum bak karının kıymetini bil ne kadar değişik fantazilerle yaşıyorsunuz ben 4 5 senedir dışarda 3 5 kişi haricinde sex yapmadım evde bi icraatımız yok diyerek yakınmaya başladı.bende okdar sürede bi insan cinselliği unutur diyerek nasıl bukadar zaman sex yapmadan durduğunu sordum.31 çekiyorum diyerek cevap verdi.bende bak ucu görünüyor zamanı gelmiş heralde bi 31 çekersin artık dediğimde gülerek evet dedi bende dur sana yardım edeyim hanım uyuyor rahat ol diyerek yanına giderek şortunu yavaşca indirdim ama ben çektikçe yarrağın dibi görünmüyor daha ne kadar olabilir derken sonu gelmişti çok fazla iri ve büyüktü hmm şimdi aladım bunu içine alacak kimse yoktur senin derdin belli oldu diyerek gülümsedim.Babamda evet aynen diyerek yalamayı biliyormusun dediğinde evet az çok diyerek yarrağını dibinden tutup üstte kalan kısmı öpüyor dilliyor bir yandanda daşşalarını okşuyorduum.yarrağı okadar büyüktüki ağzıma alayım dedim başı bile ağzıma girmdi dudaklarım yıtılacaktı ama yok malesef bende dudaklarımala başını bir güzel opüp yaladım.baba bunu içime alamam ama götüme sürtünerek boşalabilirsin dedim.iyi olur zaten geç boşalıyorum biraz etkiisi olur diyerek.beni yüz üstü yatırarak o kalın yarrağını götümün arasına koyarak sürtünüyordu bir 15 20 dakika uğraştı yok boşalamıcam bu kadar yeter diyerek kalkıyordu dur ben geliyorum diyerek banyoya gittim deliğimi yumuşatıp kremleyip geldim babamı sırt üstü yaırarak o korkutucu yarrağı dikine gördüğümde üzerine usulca oturarak deliğime başını dayadım uzun uğraşlar sonucu acılar içinde başı götümdeydi sen dur biraz alışssın ben alıcam içime diyerek yavaş yavaş milim milim içime aldım ama kontrol bendeyken acım olmuyor nezaman altımda balini oynatsa götüm parçalanır gibi acıyordu.

Etiketler: , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa