10 Aralık 2015 Perşembe

Devre Arası Soyunma Odası Fantazileri


Evliliğim biteli 4 yıl olmuştu, 52 yaşında dul kalmış ve yalnız yasamaya başlamıştım.


Herkesin içinde olmak istediği futbol dünyasında menajer olarak çalışıyorum ve menajerliğe başlayalı çok fazla olmamıştı.
Sektörün içinde 2. yılımı doldurmama rağmen kısa surede çok yol almıştım. Bir kaç tane çok yetenekli futbolcu bulmuş ve bunlardan buyuk paralar kazanmıştım. Kendime çok güzel bir ofis almıştım. Bir kaç büyük kulüple aram çok iyiydi. Bu benim futbolcular arasında da tanınmamı sağlamıştı.
Futbolcuların artık kendileri bana gelip menajerliğini yapmamı istiyorlardı.
Bir gün ofiste otururken gelen bir telefonu ile unlu bir futbolcu esinin ofisimde beni ziyaret etmek istediğini öğrenmiştim. Futbolcu buyuk bir takımda oynuyordu ve futbolunun son dönemlerine gelmişti. Kulüpte istenmediğini biliyordum, çünkü oynadığı kulüple aram çok iyiydi. Futbolcuların çoğunun eşi de menajerlik yapıyordu ve arada bir futbolcu eşleri ile görüşmelerim olmuştu. Bunun da sıradan bir görüşme olacağını tahmin ediyordum.
Sekreterim ismi Gul olan birinin geldiğini söylediğinde, teli kapatırken ofisimin açılan kapı sesine doğru kafamı çevirdim. Sarisin bebek yüzlü, yaşı 25-30 arasında muhteğem bir fiziğe sahip olduğu belli olan bir kadın masama doğru geliyordu.
– “Merhaba, ben Gül, Alinin Eşiyim.”
Yumuşacık eli vardi, ne güzel de bir kadındı. Gerçi futbolcu eşleri hep bombadır, ama Gül başka bir güzeldi. Ona kendimi tanıttıktan sonra, oturmasını söylemiştim.
-“Hayır teşekkürler kısa kalacağım. Hemen konuya girmek istiyorum.”
-“Buyrun Gul hanim, dinliyorum” derken kadın kafamda dikilerek konuşuyordu. Hislerim değişmişti, kaba bir kadın olmalıydı.
-“Kocam kulübün onu bu sene istemediğini öğrendikten sonra çok üzgün, bu şehri terk etmek istemiyoruz” diyerek direk konuya girdi ve devam etti;
-“Bu şehirde ve kulüpte kalması için ne gerekirse yapmaya hazırız”
Kadına, tam da bu isin o kadar da kolay olmayacağını anlatmak için konuşmak üzere iken, birden eğildi ve elini kravatıma koydu, Kulağıma fısıldadı.
-“Ne gerekirse yapmaya hazırım”
Çok şaşırmıştım, kumaş pantolonum vardi ve bu güzel kadın elini pantolonumun üstüne koydu ve aletimi avuçlamıştı. Üzerime eğilmiş şekilde gözümün içine bakıyordu ve çok güzel bir parfüm kokusu vardı.
-“Fakat Gul hanim, bu is Çok da kolay bir iş değil”
Dememe kalmadı ki o güzel kadın önümde diz çöktü ve pantolonumun kemerini açtı ve bir hamlede aletimi dışarı çıkardı Artık avuçlarında idim.
-“Yapabileceğinden eminim. Kocamın üzülmesini seninde istemeyeceğine eminim.”
İtiraz edememistim. Artik agzinda idim. Kadın bana fırsat bile tanımadı. Sanki hiç alet görmemiş gibi emiyordu beni.
Boğazındaki atkıyı çıkarttı ve daha rahat şekilde ağzına alıp yalamaya basladı aletimi.
-“Ohhh gul hanim, lütfen,” derken kafasını tutarak resmen aletimi boğazına sokmaya çalışıyordum. Bu kadın çok iyi ağzına alıyordu. Harika idi.

Artık patlamak üzereydim, kendimi zor tutuyordum. Bunu anlamış olacaktı ki, daha da hızlandı. Eli ile bana 31 çekmeye başladı. Artık patlamak üzereydim.

-“Hoşuna gidiyor mu? İstediğimi yaparsan beni sikmene izin vereceğim.” derken kadını duymuyordum bile çünkü patlamak üzereydim. Boşalmaya başlamıştım artık.
Pantolonum ve Gul hanımın elleri üstüne boşalmıştım. Gul hanim kucağıma oturarak telefonunu eline aldı.

Kocasını aramıştı. Bu güzel sarışın kadının göğüslerinin birini ellerim ile ovuşturuyordum. Ona merak etmemesini onun takımda kalması için her şeyi yapacağını söylüyordu, Telefonu kapattıktan sonra bana doğru yaklaşarak kulağıma o seksi sesi ile;
-“Yarin ki maç oynanırken soyunma odasında ol, eğer istediklerim olursa…. ”
Sasirmistim, – “Eee yapabilirim sanırım..”
-“Beni istediğin her şekilde her yerimden becermene izin veririm”

Gul Hanımın istediğini alan bir kadın olduğunu anlamıştım. Bende onu çok becermek istiyordum. Ertesi gün eşinin maçı vardı. Menajer olduğum için soyunma odasına girmek problem olmazdı. Heyecanlanmıştım. Ertesi günü zor ettim.
Soyunma odasına gittiğimde gerçekten de oradaydı. Çok tahrik olmuştum. Soyunma odası dolabına onu yasladığımda bana gülümsedi;
-“Gerçekten de beni istiyorsun sanırım, Senden istediğimi alacağımı biliyordum.”
Kafamı sallamıştım evet anlamında, beni azdırmıştı. -“Seni becermek için can atıyorum”
Eteğini kaldırdığımda içinde külotu olmadığını gördüm, şaşırmıştım.
-“Vakit kaybetmeni istemedim ve bir an önce beni sikebilmen için külot giymedim.Hadi sok aletini içime.”
Arkasında eğilerek manzarayı görmek istedim. Muhteşemdi. Görüntü resmen “beni yala” diyordu. dayanamadım ve kafamı gömdüm.
Kıçının deliğine dil atmaya başladığımda inlemeye başlamıştı. Bu işin o kadar da kolay olmadığını göstermek istedim.
-“Mmmmm… Oradan da beni becermek isteyeceğini bilmeliydim. Kocam hiç yalamadı arkadan, iğrenç olduğunu düşünüyor. Çok güzel bir his imiş oooohh.”
Aletimi çıkartıp prezervatifi takip amına girdiğimde şaşırmıştı… -“Ahhh bu ne hız”
Dayanamıyordum, boşalmak üzere idim, boşalmak istemiyordum ama erken boşalan biri idim. Bu zevkten mahrum olmak istemedim.
-“Seni götünden sikmeme izin ver, Kocana futbolu burada bıraktırma sözü vereyim.”
-“Söz mü? ” derken parmağı ile kıçının deliğini alıştırıyordu.
Zaten kocaman olmuş sikimi göt deliğine doğrulturken, “lütfen yavaş ol, ilk erkeğim sen olacaksın”
Ben ise bu kadını vahşice sikmek istiyordum, kafası girer girmez sonuna kadar kökledim.
-“Ahhhh lütfen yavaş ol, çok acıyor”
-“Bunu önceden düşünecektin pis fahişe”
Bütün gücümle ileri geri pompalamaya başladım. O kadar dar bir amı vardı ki… Müthiş idi. O da benim götten siktiğim ilk kadındı.
Birden beni iterek geri itti. Vazgeçtiğini düşünmüştüm. Bana tokat atacağını bile düşünmüştüm. O ise beni odada bulunan masanın üzerine oturttu.
-“Demek beni götümden vahşice sikmek hoşuna gidiyor? Simdi sıra bende bakalım hoşuna gidecek mi?”
Sikimin üzerine oturdu. Gene kıçına sokmuştu aletimi. Öyle hızlı zıplamaya baslamıştı ki şaşırmıştım.
-Gul hanım oohhh çok darsınız…”
-“ohhh boşalmak üzereyim”
Birden üzerimden indi önce ağzına aldı sonra bana 31 çekmeye başladı, hızla boşalmaya başlamıştım, Son damlaya kadar boşaltmıştı beni.
İşimiz bittiğinde maçın devre arası da gelmişti. Gul hanımın eşi Ali odaya gelmişti ve bende onu bu takımda tutmanın yollarını anlatıyordum.
Bana teşekkür ediyordu. Ben de düzenli bir hayat yaşamasını, Eşi ile daha çok zaman geçirmesini profesyonel yaşamasını öğütlüyordum.




Etiketler: , , , , , ,

1 Yorum:

saat: 15 Ocak 2017 08:11 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa