31 Ekim 2015 Cumartesi

Ailecek sikişiyoruz

Merhaba ben tayfun 20 yasindayim almanyada yasiyoruz annemle yasadigimiz halende devam eden sex hayatimizi paylasmak istiyorum annem 40 yasinda 1.70boy 65 -70 kg arasinda sarisin ve sex si bayandir 2013 de babam iş kazazasinda kaybettik tazminat ve aylik 2000€ gelir vear maddi sorunumuz yok ben kiz kardesim annem ucumuz yasiyoruz zor gunler gecirdik ve atlattik anneme hep ilgi duymusumdur evdede cok rahat giyinir teyzemde yakin oldugundan hergun gelir ben onlari takip eder firikiklerini kacirmazdim birgun evden cikarken telefonu sessize aldim koltugun altina koydum ciktim acaba ne yapiyolar ne konusuyokar diye merak ettim
neyse 1 saat disarda dolastimgeldim caktirmadan teli aldim odama gectim dinlemeye basladim ben evden ciktiktansonra sohbet sex se gelmis annem kocsm öleli 1 yil oldu canim sex istiyor vazen kendimi tatmin edemiyorum mustarbasyon la olmuyor diyordu tekrar evlenemem cocuklar icinde kötu olur falan konusuyolardi teyzem yanlış anlama aslangibi oglun var sikicin elinin altinda dedi sacmalama oglum hem bana bakmaz yapmaz annesiyim diye dedi teyzem sen istersen olur dedi annemde icini cekerek neyapcam bilmiyorum dedi teyzem bence iyi dusun bunu hem kimse anlamaz istedigin zaman yaparsin dedi annem ters tepki verirse dedi genc o sex se ac eminim oda ister dedi o sirada ben gelmisim bunlari dinledikten sonra deliye döndum annemi sikme istegim dahacok artti ogunden sonra ona yaklastim her girsatta arkasindan gecerken surterdim sikimi oda bana seslenmezdi birgun annem odama gelirken sikimi kaldirip disari cikartip uyuyor numarasi yaptim annem hadi kalk diyerek iceri girdi ben uyuyormusgibi yaptim yaklasti omzuma dokandi ses olmayinca sikime odaklandi ekiyle hafif oksadi ben uyanirmisgibi yaptim uzerimi örttu kalk hadi dedi kalkip yanina gittigimde bana bakislari deyismisti istedigini belli ediyordu neyse ogun öyle gecti cumartesi günüydu yemek yedik film kiraladim ben birtanesi aksiyon birtaneside erotik icerikli gerilim filmiydi ilk filme baktik kiz kardesim odasina gecti uymaya annemle arada bira iceriz ben iki bira alip filmi actim tv nin karsisina gectik film ilk gayet korku dolu basladi sonra sevisme sahneleri basladi ben mahsus ileri sardirmak istermisgibi kumanda aradim bulamadim tabiki annrmde otur bosver dedi odanin isiklarini kapattim yanina yattim izlerken nefesi hizlanmisti o sirada yorumm yapmaya basladik film hakkinda annem bana sirtini dondu bende ona dogru dondum senin icin cok zor olmali demi anne dedim bu yasta yanliz kalmak oda evet oglum bazi zorluklari var dedi o sirada sex sahnesi geldi ikimizde susstuk ben dertlerini anlat yardimci olabilirim maddi proplemimiz yok falan baska konularda varsa soyle dedim ses etmedi hic tv bakiyordu ben sikimi kaldirdim arkasindan sarildim arkasina surtuyordum yavas yavas hafif kalcadini bana bastirinca anladim artik oda azmisti sonra kisiksesle kulagina gecen teyzemle seni dinledim dedim sex arzunu biliyorum odama geldigindede sikimi oksadin uymuyordum dedim elini yuzune kapatti ben sikimi cikarttim ellini sikime göturdum ilk geri cekergibioldu sonra oksadi bana dogru döndu butun bunlar yanlis biliyorum ama benimde gerbayan gibi ihtiyaclarim var insanim sonucta dedi ben seni cok istiyorum dedim bende dudagina yapistim öpüstuk kalk yatak odasina gidelim dedim tv kapatip yatak odasina gectik kapiyi kitledik ben onu yataga attim soydum gogsunu emdim sonra amina indim yaladim emdim sok hadi sik hadi diyodu inliyodu ben bacaklarini acip amina sikimle surtup yavasca soktum sulu ve sicacikti ikimizdrndd ohhhhh super sesleri 2 dakika icinde bosaldik ben mendil alip sikkmi temizledim anneme verdim o wc ye gitmem lazim dedi gitti 10 dakika sonra geldi dus yapmis ve yankma uzandi bende gittim hemen dus alip yanina gittim sonra konusmaya basladik bana kötu gözle bakma sadece sex istegim cok artmisti teyzenle oyuzden konustuk falan bende kesinlikle böyle bisey dusunmedim cok guzel sin seni hep istiyordum cesaretim yoktu dedim o sirada elini sikime atti yavas yavas oksadi isigi kapat gel dedi ben kapattim yanina yattim elinyle oksamaya basladi sikimi madem anlastik ikimizde mutlu olalim dedi sikimi yalamaya basladi emiyordu sikimi adeta sonra 69 olduk yarimsaat yaladik birbirimizi uzerime oturdu sanki o beni sikiyorgibi zevkten ucuyorduk yorulmustu sen dinlen ben yapim biraz sonra domalttim isigi yaktim görmek istiyordum sapsari tenini amini oda rahatlamis alismisti zaten dazla ses etmeden pompaladim göt deligi ni bas parmagimla oksayamaya basladim ve sok tum parmagimi ayni ritimde de götunude sokup cikardim sike bilirmiyim arkadanda anne dedim 1 yildir sik girmedi cok dikkat et baban cok severdi yapmayi aliskin dedi beni biraz daha azdirdi konusmasi yatan yaninda dolapta krem alip götune cevresine surdum oda altina iki yastik alip tam domalmis vaziyette zevkini aliyordu ben yavas yavas bastirdim kremle beraber kaydi sikim icine yavas ohhhh hadi sik doyur anani baskalarimi siksin sik hadi deyip beni azdiriyordu ogun sabah 5 kadar sex yaptik ogunden sonra hergun yapiyoruz her firsatta kizkardesim 15 yasinda biseyden haberi yok annrm ogunden sonra kendine bakmaya dahada sex si giyinmeye basladi teyzemede anlatmis ben onu ikisini beraber sikmedim daha

Etiketler: , , , , , ,

1 Yorum:

saat: 21 Nisan 2017 13:15 , Blogger sempatik sikici dedi ki...

gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa