9 Şubat 2016 Salı

Yeni komşum leyla ve annesini hergün sikiyorum

25 Yaşında, yakışıklı sayılabilecek tarzda biriyim. Tek yaşıyorum. Oturduğumuz bina yeni ve henüz tam olarak dolu sayılmaz. Size anlatacağım seks hikaye olayı Evime taşındıktan 1 ay sonra oldu. O zamana kadar bu tarz bir olayın anca sex hikayesitelerinde anlatılan hikayeler de olur sanıyordum. Başımdan geçti siz erotik hikayeseverler ile paylaşmak istedim. Evime taşınalı henüz bir ay olmuştu. Sıcak bir pazar sabah idi. Kahvaltımı balkonda denize karşı yapıyordum. Ekim güneşi iliklerimi ısıtıyordu. Kuşlarin cıvıltısı iştahımı daha da bir açıyordu. Bir de elimde gazetem…bir kamyon sesiyle keyfim bölündü. Aşşağı baktım karşı daireye taşınmaları beklenen yeni komşularımız olmalıydılar. Kamyonun arkasina bir araba yanaşıverdi. Orta yaşlı bir hanımla genç bir kız indiler usulca. Dikkat ettim yanlarında erkek yoktu. Kız mı daha güzel yoksa annesi mi yukarıdan kestiremedim. Kahvaltıma döndüm. Kamyondan inen isçiler esyaları taşımaya başladılar. Ufak tefek işlerimi yaptım. Ders çalıştım, vakit öğlen olmuştu. Birden zil çaldı, kapıya koştum. Kapıda ki yeni komşumuzun kızıydı. Çamaşır makinesinin montajı için ingiliz anahtarı istiyordu. O kadar tatlıydı ki, istese ona ingiliz kraliyet sarayının anahtarlarını bile bulabilirdim. Muhteşem dudaklar teşekkür için toplandı ve inci tanelerinin arasından en yumuşak, en kadife, en müzikal bir ses teşekkür ederim kalıbında güz rüzgarı yemiş yaprak yumuşaklığında süzülüverdi kulaklarıma.

O zümrüt parçası gözler gayri ihtiyari şortuma kilitlendi ve şişkinliğe doğru bir tebessüm fırlattı aynı dudaklar. Evde şortla dolaşma alışkanlığımdan ilk defa utanıyordum. Derslerime döndüm ama aklım kapıda kalmış benimle gelmemişti. Kısa zamanda samimi olduk yeni komşularla öyle ki yeni yılı beraber geçirmeye bile davet edildim. Yılbaşı akşamı geldi çattı. Elimde çikolata ve çiçek çalıverdim karşı dairenin kapısını. Kırmızı, vücudunu saran, omuzlarından askılı  ve ikiz tepelerin arasındaki muhteşem vadiyi gözler önüne seren , hayal gücüme pek fazla şey bırakmayan, o, meyvenin etrafındaki kabuk muazzamlığında tüm vücudunu sarmış elbisesinin poposunun bir karış aşşağısından başlayan  yandan yırtmacınıda açmıştı. Ancak 3. Hoş geldinine hoş bulduk diyebilmiştim. Açikçasi çok hoş bulmustum. Hele o yırtmacın basladığı yerde sanki kararlaştırılmışçasına biten çorabın beyaz danteli beni çoktan erekte etmişti .. Yani türkçe si bizim ufaklık çoktan hazır ola geçmişti. Zaten hep hazırdır ya .. Sağ olsun beni hiç utandırmadı. Başı dik gezerdi hep.. Hala da öyle.. Neyse fazla övmeden devam edeyim. İçeri girdim. Çikolatayı eline uzattim.. Başka şey uzatmak için eline, üniversitedeki bir yılımı bile verebilirdim. O kadar seksiydi yani. Salona buyur edildim gülücüklerle.. Şaşkın ördek görmek memnun etmiş olmalıydı Aylin’ i.. Anne dedi.. Bak bizimki geldi.. Salona girerken kendimi Selçuk’ un ayağından Burak’ ın  kafasına yumuşakça ortalanmış bir futbol topu gibi hissettim. Zira annesine beni direk annesine paslamış ve şimdi onun müdahale alanına girmiştim.
Leyla hanım koltukta oturmuş tv izliyordu ama ne oturma. Sexilikte sanki yarışıyor ve beni de jüri seçmişlerdi.. Ve ikisi de birinciydi bana göre hemen dizlerinin 1 kariş yukarısında biten bir mini etek beyaz parlak… Mavi bir bluz ve bluzu zorlayan yuvarlaklara bakılırsa sütyen ve atletsiz bir afrodit. Ya külot diye merak ettim.. Kabaran sikimi elimle saklamaya çalışarak tam leyla hanımın karşısında yer gösterildim planlı bir oyunun figüranı gibiydim karşılıklı bakışmalar gülüşmeler anasına bak kızını al ama anası da fena değil.. Leyla hanim frikikleriyle bana şov yapıyordu hatta bir ara bir siyahlık bile beliriverdi apiş arasında hmmm.. Evet iki parçaydı üstündekiler.. Ve tıraş pek sevmiyordu bunu anlaşmıştım. Aylini de kesmiyor değildim hele servis yaptıkça poposu dışarı çıkıyor, o iki yanak iyice beliriyor arkasındaki o ikinci muhteşem vadi de belli oluyordu .. Ve görüntüden çıkarttıklarıma göre o da donsuzdu veya tanga giymişti.. Şahsen ben tangayı tercih ederdim… ikisini izlemekten tv izleyememiştim .. Yedik içtik .. Kurabiyeler, çerezler, meyve suları, kolalar gırla gitti. Gecenin ilerleyen saatlerinde leyla hanım içki teklifi yaptı ortaya. Ben nefret ederim içki ve sigaradan.. Hayır dedim. Aylin de istemedi .. Kendisi gitti ve kristal bir sürahiden kırmızı bir şeyler doldurdu. Şarap dedikleri bu olmalıydı.
Kırmızı seksi dolgun dudaklarını bardağa iyice yapıştırıyor bazen diliyle yalıyor ve parmağını dar yuvarlak bardağın ağzında dolaştırıyordu. Tahrik olmamak için kör olmalıydım. Artık saklayacak bir şeyim kalmamıştı. Kalkmış sikim çoktan otağını kurmuştu bile kasıklarımda ve taarruza hazırlanan bir ordunun kumandanının asaletinde ve haşmetindeydi. Ana kız bakıyor  ve gülüyorlardı benimkine… leyla hanim iyice sarhoş olmuş şuh  kahkahalar atıyordu ve memelerini okşuyor kasıklarına sürtüyordu elini .. İyice azmıştı herhalde sürahi bitmiş iyice kırmızılaşmıştı yüzü.. Ve 12 ye birkaç dakika kala izin istedi.. Odasına gitti uykusu varmış. Biz aylinle kaldık baş başa ben bir ara tuvalete gitmek istediğimi söyledim ayline ve dar koridordan geçerken leyla hanımın odasından gelen inlemeleri duyunca yavaşça eğilerek anahtar deliğinden baktım ki ne göreyim leyla hanım yatağın ortasında  elinde bir vibratörlü bir yapay penis sokup sokup çıkarıyor ve inliyor o kadar sesli inliyor ki sarhoşluğun verdiği etkiyle bunu kimsenin duyabileceğini tahmin bile edemiyor büyük bir inlemeyle son bir kez daha soktu ve boşaldi. Ben hemen tuvalete girdim ve işimi bitirip aylinin yanına geldim yeni yıla dansla girelim dedi .kabul ettim.. Ve başladık güzel bir slow müzik eşliğinde dansa..
Kıvrak beli elimin altında yılan  gibi oynuyor kırmızı rujla daha da seksi olan dudakları iyice parlıyordu ışıktan.. Göğüslerini göğüslerime bastırıyor ve ellerini boynuma koymuş başını hemen başımın altına yaslıyordu. İçimden yapma Aylin oynama ateşle pantolonu delecek az sonra diyordum.. vücudu her dakika vücuduma yapışıyordu ve aradaki mesafe zamanla sıfıra indi.. Ön cephenin her bir santimi ne temas hâlindeydim. Savaşta yakın temas nasıl olur bilmem ama dansta yakın temas baya iyiydi yani az evvel gördüğüm mastürbasyon da beni baya tahrik etmişti artık dayanacak halimde kalmamıştı hani.. Ellerim omuzlarındaki askıya gitti.. Yumuşak bir hareketle indiriverdim elbisesini onda da sütyen yoktu.. Ve tanga giymisti.. Beyaz.. Hafif esmer popsunun arasındaki o çizgiyi gördüm aynadan.. Muhteşemdi.. Annen dedim.. Uyanmaz dedi.. Hem çok sarhoş.. Ve dili dilimi buluverdi.. sex hikayeleri Dillerimiz adeta dans ediyordu.. O ne kabiliyetti öyle .. Hemen dilimin ritmini buluyor ve beni çıldırtıyordu.. Sweatshirtu çıkarıverdi bir hamlede.. Ve atleti ardından çıplak göğsümü yalamaya başladı boğazımı memelerimi ve karnımı.. Kaslı.. Ve düz.. Göbek deliğimde bir hayli oyalandı kırmızı dili. Kasıklarıma doğru saman yolunun saçıntılı yıldızları misali sıralanmış ve çizgi halinde aşağı inen kıllarımı takip etti dili..
Pantolon çizgisine gelince durdu.. Ve küçük beyaz yumuşak eli fermuarıma gitti sonra da kayışıma.. Usulca çıkıverdi kotu ve mavi slipimin içinde iyice dikilmiş sikimi slipin üstünden taşşaklardan başlayarak diliyle yalayıverdi bir.. Elleri daha sonra slipin lastigine gitti.. Bacaklarım titriyordu şehvetten.. Yavaş yavaş çıkarttı.. Santim santim.. Slipi indirdikçe başından itibaren ortaya çıkan sikimin ince derisine öpücükler konduruyordu slipin lastiği taşşaklarımın hizasına gelince sırayla ağzına aldı taşşaklarımı ve emmeye, ısırmaya, yalamaya başladı… Sonra sert bir hareketle ayaklarıma indirdi slipi artik çırılçıplak ve dimdiktim… Beni çırıçıplak soyan aylin başladı sikimi yavaşça yalamaya. Çok güzel saksofon çalıyordu diliyle başından başlıyor, dibine taşşaklara kadar iniyordu. Kırmızı dilinin baskısıyla patlayacak gibiydim. Hele bir dudaklarını yuvarlaması yok muydu sikimin etrafında ağzına iyice gömerken başını her ileri itişte dudakları toplanmış taşşaklarıma değiyor elleriyle yuvarlak popomu okşuyor , sıkıyor kendine çekip sikimi iyice ağzına alıyordu. Saçlarının arasından ellerim ile kafasını tutmuş o seksi dudaklarını sikiyordum.. çok sıcaktı ağzının içi.. Ve çok ıslak. Baya maharetliydi. Daha önce denemişe benziyorsun dedim.  Sikim Ağzındayken gözlerini yukarı kaldırıp hıhı der gibi bir bakış attı.
Yavaşça kollarından tutup yukarı kaldırdım. Muhteşem ötesi güzellikteki göğüslerine tekrar yumularak ellerimi kalçalarında gezdirmeye başladım. Yusyuvarlak ve taş gibi kalçalarında ellerimi gezdirmeyi hayal ediyordum uzun zamandır. Yavaşça sıkmaya beyaz tangasının ipini kenara çekip kalçalarının arasına doğru elimi daldırıverdim. Harika güzelliklere dokunuyor zevkten sularını sel gibi akıtıp baldırlarına kadar ıslatmış olan amına doğru yavaşça yaklaşıyordum. Göt deliğine dokunmaya başladım bir süre burayı americayı yeni keşfeden cristof klomp misali keşfe çıktım. Bastırmadan ufak daireler çizerek ufacık göt deliğini okşuyor içerden dışarı dışardan içeri gezdiriyordum parmaklarımı. Amının sularından ıslanan baldırlardan ıslattığım parmağımı tekrar keşfedilmemiş bu deliğin derinliklerine doğru göndermeye başladım. Ufak ufak bastırmalar ile yerine yavaşça oturmaya başlayan parmağım biraz zorlama ile yarısına kadar içeri girmiş , aylinin biraz kasılıp kendini rahat bırakması ile içeride rahat rahat dolaşmaya başlamıştı.   Bu arada aylin elini sikime atmış yukarı doğru çekerek sıvazlıyor kesik kesik inliyordu. Bir yandan dimdik memelerini emiyor bir yandan da parmağımla göt deliğinde gezintiler yapıyordum. Ufak deliğinden çıkarttığım parmağımı diğerlerinin yanına koyup amına doğru elimi yönlendirdim. Arkadan avuçladığım kabarmış amı avucumun içini iki dakkikada sel bölgesine çevirmiş okşadıkça içindeki bütün suyu dışarı akıtıp elimi özsuyu ile yıkamıştı.
Yakındaki koltuğu gözüme kestirip Aylin’ i kucaklayıp koltuğa yatırdım. Koltuğun yönü koridora doğruydu. Önümde bütün güzellikleri ile uzanmış olan Aylin’ i bir aslanın avına bakması gibi neresinden başlasam acaba düşünceleri arasında tekrar dik göğüslerinde buldum kendimi..Aşşağı doğru inmeye başladım. Dilimi göbeğinin her santimetresine değdiriyor kasıklarına doğru iniyor tangasının kenarını dişleyip aşşağı sıyırıyordum. Elleri ile saçlarımı tutmuş kalçalarını yukarı aşşağı oynatıyor beni iyice delirtiyordu. Tangasını sıyırıp aşşağı doğru indirdim. Dizlerini kaldırıp bileklerinden dışarı doğru sallayarak koltuğun kenarına düşürdü tangasını. Şeftalisi o kadar güzel görünüyordu ki bacaklarını açıp parmaklarım ile dudaklarını iki yana ayırıp pespembe içini yalamaya başladım. Kafamı amına bastırıyor inlemelerinin dozunu arttırıyordu. Leyla hanımın duyacağını düşünürek kafamı kaldırdım ve sessiz olmasını rica ettim. O uyanmaz kolay kolay, hem uyansa da bişey demez diyerek aklımı yerinden oynatacak birşey söylemişti. Tekrar o pembe aleme daldırdım dilimi. Amının her yerinde gezdiriyordum artık. İnlemeleri çığlıkları umurumda değildi. Yerimden kalkıp kollarından tutarak onu kaldırdım ve koltuğa uzandım. Bacaklarını açarak üstüme doğru geldi sikime doğru yöneldiğinde belinden tutup tekrar ağzıma doğru çektim. 69 pozisyonunu almış Aylin sikimi büyük bir iştah ile yalarken bende bir kaç cm uzağımdaki muhtelem güzelliklere bakıyordum. Amının dudaklarını ellerim ile ayırıp şelale gibi akan am sularını içmek için ağzımı kaynağına tekrar dayadım. Bir yandan amını yalıyor bir yandan  da ufacık göt deliğini parmağım la sikiyordum. Ben göt deliğine parmağımı soktukça Aylin daha bir iştahlı şekilde sikimi yalıyordu. İşaret parmağımı neredeyse tamamen sokmuştum göt deliğine.. Artık sikmem lazım yoksa patlıycam diyerek kalçalarından itip hadi dayanamıyorum sikicem o tatlı amını dedim. Sikimi emmekten vazgeçmiyecekmiş gibi üzerimde kambur oldu. Sikime tükürdükten sonra üzerimden kalktı ve bana doğru dönerek tekrar kucağıma oturdu. Sikimi biraz amına sürttükten sonra  yavaş yavaş oturmaya başladı.
Biraz oturup kalktıktan sonra tamamen içine girmesi için belinden tutup alttan bastırdım. Ufak bir çığlık attıktan sonra başını boynuma dayayıp üzerime uzandı ve belini ileri geri oynatmaya başladı. Kalçalarından tutup bende onun ritminde alttan ona ayak uydurmaya başladım. Kısa zamanlarda nefes alış verişi hızlanıyor daracık amı kasılıyor sikimi sıkıyor bırakıyor sonra bir titreme ile üzerimde yığılıyor biraz bekledikten sonra hızlı bir şekilde tekrar devam ediyordu. 15 -20 dk bu şekilde siktikten sonra altından kalktım ve arkasına geçtim. Önümde domalmış muhteşem bir manzarayı bana sunmuştu tekrar. Sikimi tükürükleyip amına tekrar soktum. Sikimi tamamen sarıyor girip çıktıkça amından akan sular taşşaklarıma değiyordu. Birden koridor da kapı açılma sesi duydum. Aylin kafasını  koltuğa gömmüş yastığı ısırıyor çığlık atıyordu. Koridora baktığım da leyla hanım bize doğru yürümeye başlamıştı. Hiçte yeni uyanmış gibi bir hali yoktu. Onu farketmemiş gibi yapıp Aylinin belinden kavradım ve daha sert bir şekilde sikmeye başldım. Arada göz ucumla koridora bakıyor leyla hanımı kolluyordum.  Salonun girişine yakın bir yerde durup kendini biraz kenara çekti. Ara ara bakıyor bir yandan da Aylinin güzel amını dağıtıyordum. Koridorun kenarında eteğini yukarı sıyırmış kendini okşuyordu. Leyla hanım da kızı kadar olmasa da fiziği gayet yerindeydi.
Bir süre bu şekilde siktikten sonra koltuğa oturdum ve Aylini kucağıma doğru çektim. Bacaklarını aralayıp sikimin üzerine oturmaya başladı tekrar. Kafamı koltuğunun altından geçirip bir yandan kızını sikerken bir yandan da koridorda leyla hanıma bakıyordum. Oda tam karşıma geçmiş dilini dudaklarında gezdiriyor bir yandan da amıyla oynuyordu. Kalçalarından tuttuğum aylin kucağımda zıp zıp zıplarken annesi karşımda bizi izleyip kendini tatmin ediyordu. Sağ elimi tekrar aylin in küçük deliğine attım ve parmağımı göt deliğine daldırdım. Aylin ohh harikasın ne güzel sikiyorsun beni.. evet götümü de parmakla.. parmağınla sik götümü diye kucağımda inlerken ben aylinin değil annesinin götünü hayal etmeye başlamıştım. Leyla hanım halen içeri doğru hamle yapmamış olduğu yerde bizi izliyor kendini tatmin ediyordu. Gözlerimi iyice ona dikmiştim artık.. Aylini kucağımdan indirdim ve koridora doğru yürümeye başladım. Aylinden bir tepki gelmemişti. Leyla hanıma doğru yaklaştım saçlarından tutup direk dudaklarına yumuldum.
Sanki gelmemi bekliyormuşçasına kırmızı dudakları ile dudaklarımı sömürüyor dilimi emiyor eliyle kavradığı sikimi öylesine sıvazlıyordu ki koparacak sandım bi an. İri ve yumuşak göğüslerini biraz okşadıktan sonra hemen önümde diz çöküp büyük bir iştahla sikimi yalamaya başladı. Her yerini öpüyor yalıyor emiyor dudaklarının değmediği hiç bir yer bırakmamaya özen gösteriyordu. Ben leyla hanımın sikimi sömürmesi ile keyiflenirken yanımda bir anda aylin beliriverdi. Beklemekten sıkılmış gibi hemen önümde diz çöküp annesine eşlik etmeye annesi sikimin başını dondurma gibi yalarken oda taşşaklarımı alttan emmeye başladı. Koridorun hafif loş ortamını daha da aydınlatmak için hamle yaptığımda aylin ve leyla hanım ayağa kalkıp beni leyla hanımın yatak odasına götürdüler. Az önce kendini tatmin ettiği vibratör hala yatağın üzerindeydi. Aylin yatağın üzerine çıkıp önüme geçti ve tekrar sikimi yalamaya başladı. Bu ara leyla hanım bir çırpıda soyunmuş yanıma gelmiş göğüslerimden yalayarak kasıklarıma doğru inmişti. Yatağın kenarına doğru eğilip kızının yaladığı sikimi dibinden kavramış sıranın ona gelmesini bekliyordu. Aylinin kafasından tutup yukarı çektim sikim kızının ağzından çıkar çıkmaz leyla hanım hemen emmeye başladı sikimi. Allahım bu nasıl bir iştah. Bunlar ana kız yarrak hasretinden gebermişler resmen.. Aylinin bal dudaklarını emerken anneside alttan sikimi emiyor yok emmiyor resmen sömürüyordu.
Tekrar aylini önümde domalttım. Leyla hanımı da kollarından tutup ayağa kaldırdım. Eli ile kavradığı sikimi ileri geri sıvazlıyor bir yandan da dudaklarıma yumuluyordu. Elimi leyla hanımın kalçalarına attım ve direk olarak göt deliğine doğru parmaklarımı kaydırdım. Hafif bastırmam ile içeri giriyordu parmaklarım. Belliki her tarafı gevşemiş sikilicek kıvama gelmişti. Onuda kızının yanında yatağa doğru domalttım. Hazır vaziyette bekleyen aylin bu arada alttan amıyla oynuyor ona girmemi bekliyordu. Sikimi amının dudaklarına sürtmeye başladığımda kafasından tutup amına bastırmaya başladı. Yavaş yavaş ileri geri yaparak sikimi tekrar içine alıyordu. Sol elimi leyla hanımın kıllı amına atmış okşamaya başlamıştım. Bir yandan aylini sikerken bir yandan da leyla hanımın amı ile oynuyor kalçalarını sıkıp göt deliğine bakıyordum. Biraz bu şekilde leyla hanımın kalçalarını sıktıktan sonra orta parmağımı leyla hanımın göt deliğine sokmaya başladım. Orta parmağım çok rahat bir şekilde girip çıkıyordu. Elimi çekip aylinin kalçalarından tuttum. Hızlanmaya başladım. Aniden gelmeye başlamıştım aylinden sikimi çıkarttığım anda patladım. Aylinin kalçaları ve sırtı sperm içinde kalmıştı. Leyla hanım hemen doğruldu ve önce kızının kalçalarındaki spermleri sonrada sikimdeki spermleri yalamaya başladı. Sikim halen dimdikti. Leyla hanım boşaldıktan sonra erkek penisinin ne kadar hassas olduğunu biliyordu ve az önceki gibi değil daha yumuşak bir şekilde emiyordu sikimi.
Aylinde tekrar dönmüş ana kız üşüşmüşlerdi tekrar sikimin başına. İkisi birden yalıyor biri emiyor diğerine servis ediyordu. Bu arada leyla hanım benden ümidi kesmiş olacak ki vibratörü tekrar eline aldı ve tekrar sikimi emmeye başladı. Bir yandan sikimi kızı ile birlikte emerken bir yandan da alttan vibratörü amına sokuyordu. Bu zaten yerinde olan iştahımı tekrar canlandırmıştı. Biraz daha ana kız sikimi emmelerini izledikten sonra leyla hanımın arkasına doğru yöneldim. Aylin de annesinin arkasına doğru gelmiş leyla hanım kafasını yatağa dayamış vibratörü amına sokup çıkartıyordu. Yatağın üzerine çıktım ve sikimi tekrar aylinin azına verdim. Biraz emdikten sonra elime tükürdüm ve leyla hanımın kalçalarını ayırıp göt deliğine sikimi dayadım. Aylin de boş durmamış annesinin kalçalarını benimle birlikte tutup göt deliğini tabak gibi önüme sermişti. Göt deliğine dayanan yarrak içeriye girmek için deliğini zorlarken leyla hanımda girmesini bekliyordu. Vibratör içindeyken girmek zor olmuştu. Bir kaç başarısız denemeden sonra vibratörü çıkartıp tekrar göt deliğine dayadım sikimi. Bu sefer kolayca girmişti. Leyla hanımın götü az evvel vibratör ile kendini tatmin ederken am suları ile iyice ıslanmış sikimi kolayca içine almıştı. O götü sikmek gerçekten çok zevkliydi. Leyla hanım ben götünü sikerken çığlık çığlığa bağırıyor götünü ritmik bir şekilde bana uydurup yukarı aşşağı sallıyordu. Aylin eline vibratörü aldı biraz ağzında emdikten sonra tekrar annesinin amına doğru getirip sokmaya başladı. Vibratör amına girdiğinde sikimin altında hissetmiştim. Ben domalmış vaziyetteki leyla hanımı götünden sikerken kızıda vibratör ile leyla hanımın amını sikiyordu.
Leyla hanım Amına ve götüne giren yarraklardan aldığı zevkle defalarca sarsıla sarsıla boşaldı. Aylin Bu konuda annesine yardımcı oluyor leyla hanımı kucağımda amından sikerken oda vibratör ile götünden sikiyordu. Leyla hanım “ne iyi ettikte buraya taşındık… ohh sik beni erkeğim… amım götüm kızım herşeyim sana feda olsun…sik erkeğim sik…” diye inliyor haykırarak ara arada höykürerek boşalıyordu. Bu şekilde onları sikerek 2 kez daha boşaldım. Bir aylini bir leyla hanımı sikiyordum. Ama finali Aylinin daracık götünde yaptım. İlk başlarda oldukça itiraz etsede götüne annesinin de zorlamasıyla benim sikimi alınca oda götten yemenin zevkini annesi kadar biliyor hale geldi.
Aylin  ve annesi Leyla hanımla artık her gün beraberiz. Her ikisini de gece gündüz akşam sabah sikiyorum. Bu yaz birlikte tatile çıkıcaz ve Leyla hanımın bir arkadaşı ile arkadaşının kızı da bize eşlik edecek. Şimdiden Heyecanlanıyorum. Herkes

Etiketler: , , , , , , , ,

8 Yorum:

saat: 27 Şubat 2016 05:48 , Blogger Mehmet dedi ki...

Selam olgun bakımlı bayanlar arayın tanışalım . Evli bayanlar 3. Arayan çiftler arayın tanışalım 0544.440.86.41

 
saat: 27 Şubat 2016 16:42 , Blogger Mehmet dedi ki...

Selam olgun bakımlı bayanlar arayın tanışalım . Evli bayanlar 3. Arayan çiftler arayın tanışalım 0544.440.86.41

 
saat: 4 Nisan 2016 09:08 , Blogger dogubeyazt masaj salonu ben ayaz tel 05537753404 yaş 30 klo 70 boy 175 dedi ki...

Merhaba ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir Gebze kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde doymam seksi doymam am yalamayi cok seviyorum seksde doymam yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir kadıköy evli mutsuz dul bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 bende her türlü seks mevcut yeterki dürüstlük ve güven olsun ben gerçekten seksi cok cok cok cok cok gec boşaniyorum gerçek durur ciddi iyi bir seks yapmak istiyorum diyen kendine güvenen bayanlar arasn gizlilik şartıyla tansalm tel 05537753404 seksi arkadaş arayan bayanlar kızlar evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum

 
saat: 15 Ocak 2017 07:54 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 
saat: 13 Mart 2017 11:56 , Blogger . dedi ki...

Eşinin yanından zevkle siktrmek isteyen evli ciltler bekliyorum tel 05537753404 evli mutsuz eşinde seksi doymiyen durut kendini bilene ciddi bayanlar bekliyorum tel 05537753404 Merhaba ben ayaz seksi cok seviyorum seksi doymam seksi doymiyen bayanlar bekliyorum Gizlilige önem veren azgın dul evli yanliz yaşayan gercek durut eşinde ilgili ve ciddi seks doymiyen cok seks seven titiz ve amnı doya doya yalatmak isteyen doya doya sikşmek ve gizli kalmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 ben seksi doymam am yalamayı cok cok cok seviyorum büyük yarak seven bayanlar bekliyorum tel 05537753404

 
saat: 15 Haziran 2017 13:57 , Blogger Unknown dedi ki...

ankaradan atesli bayanlar arayin dul evli turbanli fark liyil 05071187283 etmez yas onemli de

 
saat: 15 Haziran 2017 14:11 , Blogger Unknown dedi ki...

ankaradan atesli bayanlar arayin dul evli turbanli fark liyil 05071187283 etmez yas onemli de

 
saat: 17 Aralık 2017 07:50 , Blogger Unknown dedi ki...

Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa