9 Şubat 2016 Salı

Baldızımla geçirdiğim en güzel tatil keyfi

Merhaba. 30 yasindayim. Tesisatciyim. Bundan 8 ay once bir insaatta calisirken, karsi binanin 1. katinin penceresinden kadinin birisi devamli bana bakiyordu. Kadin basortulu falandi, ama cok guzeldi. 10 gun devamli bakistik. Kadin markete giderken pesinden giderdim, ama marketciden cekindigim icin kadinla konusmaya cesaret edemiyordum. Nasil yapsam etsem diye dusunurken, aklima bir kurnazlik geldi, arabamincamina ‘Satilik!’ diye yazdim, cep numarami da yazdim. Ben kagidi yazarken o da pencereden bana bakiyordu. Ben kagidi arabanin camina yapistirdiktan sonra insaata dondum…

Az sonra kadin cop dokme bahanesiyle asagi indi, arabanin yanina, hemen telefon numarami aldi. Ben insaattan onu gozluyorum. Eve girdi, pecereye gecti, sonra beni aradi, “Arabani gercek mi satiyon, yoksa beni numarani alayim diye mi yazdin?” dedi. Ben de, “Senin icin yazdim!” dedim. Biraz sohbet ettik telefonda. Evliymis, ama kocasi yurtdisinda (Almanyada) calisiyormus, 2 sene olmus gideli. Ben icimden, (Yasadik! Kari yaraksizliktan kudurmustur!) diye dusundum ve kariya, “Yarin izin gunum, calismayacagim, yarin arabayla gezelim mi?” dedim. “Tamam, ama mahallede olmaz, yarin saat 10:00 da beni K….. Postanesinin onunden al!” dedi. “Anlastik!” dedim telefonu kapadim. İcim icime sigmiyordu…
Ertesi gun guzelce dusumu aldim, parfumumu siktim ve anlastigimiz saate Postanenin onunden arabaya aldim. Arabam da Hunday Starex kapali kasa. Neyse, arabayi sehir disina dogru surdum. Gozlerden uzak musait bir araziye cektim ve “Arkaya gecelim!” dedim. Gectik ama kari, “Vermem, olmaz! Sadece seviselim!” diyor, aklisira naz yapiyor. “İyi ozaman sadece seviselim!” dedim ve bunu opmeye basladim. Var ya, kari kitliktan cikmis gibi kemiriyor dudaklarimi…
Bununla sevisirken elimi eteginin altina sokup amina attim, ami su olmus, kulodunu vicik vicik islatmisti. Kulodunu cikarmak istedim, biraz nazlandi, ama cikardim. Yumuldum amina, amini yalamaya basladim, bu hemen, “Napiyon? Am yalanir mi hic?” diyerek kafami itti, amindan uzaklastirmaya calisti. Ben de, “Anlasildi, senin o pezevenk kocan hic yalamamis, hem agzinin tadini bilmiyormus, hem de seni bu zevkten mahrum etmis!” dedim ve zorla yalamaya devam ettim. Dilimi amina soktugumda, kari zevkten sara hastalari gibi sarsilmaya basladi…
Bu arada, orospu vermem falan diye ayak yapiyordu, ama bulusacagiz diye aminin killarini bile tras etmis. Neyse, ben bunun amini yalarken, bu bir kez titreyerek ve inleyerek orgazm oldu. Ama nasil zevk suyu geliyoramindan, sanki iser gibi bosaliyor kari. Ben aminin sularini da sapur supur yalarken, kari yumdu gozlerini, “Ne olur yaragini sok amima!” diye bagiriyor, deli gibi cirpiniyor…
Hemen yaragimi cikardim ve basini tukurukleyip, basini amina dayadim. Kari tirnaklarini sirtima gecirerek beni kendine cekiyordu. Yuklenmemle kokune kadar soktum amina, bacaklarini omzuma kaldirarak pompalamaya basladim. Bu zevkten aglar gibi sesler cikararak inliyor, “Bitirdin beni!” diyor, 2. ye orgazm oluyordu. “Dur daha bitmedi!” diyerek pozisyon degistirdim ve bunu dortayak domalttim, arkadan amina tekrar girip, belinden kendime ceke ceke sikmeye devam ettim. Amina kokledikce tombul kalcalari dalgalaniyordu…
Amini sikerken, bir elimle gotunun yanaklarini ayirinca, gotunun kap kara deligi nisan tahtasi gibi ortaya cikti. Basparmagimi agzimda islatip gotune sokunca bu daha da kudurdu, zevkten bagiriyor resmen. Durdum birden ve “Kocan olacak pezevenk gotunu sikti mi hic?” diye sordum. Soruma cevap vermedi, sadece, “Devam et, yarim birakma!” diye yalvariyordu. Tekrar sordum, “Gotunu hic siktirdin mi orospu?” dedim. “Evlenmeden once halamin oglu beni hep gotten sikerdi! Ama durma kurban olurum, onden devam et!” dedi…
Bunu duyunca ben hemen yaragimi amindan cikardim ve gotunun deligine surtmeye basladim. Bu anladi gotunu sikecegimi, yalvariyor, “Yavas sok kurban olurum, acitma!” diyordu. Yaragimi gotune kanirta kanirta sokarken, bu acidan resmen essek gibi aniriyordu. Ama dinleyen kim, omuzlarindan kendime cekerek kokune kadar gecirdim gotune. Bu, “oldum anam, gotumu yirttin, kipridama nolur!” diye yalvariyor. Elimle agzini kapayip gotune pompalamaya basladim. Karinin ami dardi, ama gotu amindan daha da dardi…
Bir sure sonra o da artik gotunu ileri geri oynatmaya baslayinca elimi agzindan cektim ve amina attim. Gotunu sikerken amini oksuyordum. Artik ikimiz de zevkten inliyorduk. cok gecmeden karinin amindan zevk sulari elime akmaya baslayinca, ben de bogure bogure karinin gotune bosaldim…
Almancinin karisi 2 yildir yaraksiz kalmanin acisini bir gunde cikarmak istiyordu sanki, o gun arabada 5 defa siktim onu. Bu olay 8 ay once oldu, o gun bugundur bazen kendi evine aliyor beni, bazen de fantazi olsun diye yine arabada sikiyorum. Kari her seferinde benim pilimi bitirene kadar sikilmek istiyor. Ben de sikmeye doyamiyorum!

Etiketler: , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa