1 Şubat 2016 Pazartesi

Abimin Yokluğunda Yengemi Avuttum

Sizlere çok kısa süre önce yaşadığım bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Biraz utanç verici bir hikaye ama ben çok zevk aldım bu yüzden de paylaşmak istedin. Aile olarak hem tutucu hem de birbirine bağlı bir aileyiz. Benden büyük bir abim var. Ailem abim askere gitmeden önce evlenme çağının geldiğini düşündü ve onu bizim köyden bir kızla evlendirdi. Yengem gerçekten güzel bir kızdı ama parasızlık ve köyden kurtulmak için abimle evlenmek zorunda kalmıştı. Neyse abimle yengem evlendiler ve abim askere gitti. Benim hikayem de o günden sonra başladı. Bizde kalmaya başlayan yengemin külotlarını ve sütyenlerini koklayarak 31 çekiyordum. Onun o güzel amcığını hayal ediyordum. Yengem bir evde benim onun külotunu koklarken yakalamıştı ve elimden çekere almıştı. Ben ise korkarak ya annemelere söylerse diye içim içimi yemiştim. Bir gün evdekiler akrabalarımıza gittiğinde yengem ile evde tek kalmıştık. Yengem benden kaçıyordu evin içinde. Ben ise açıp br video izlemeye koyuldum ve sikim kalkmıştı. Mutfakta olan yengemi sikmek için can atıyordum. Kalkık olan sikimin verdiği cesaretle mutfağa doğru gitmeye başladım. Yengem domalmış yerleri siliyordu. Ben de hemen gidip
arkadasından yapıştım. Yengem çığlık attı ama ben durmadım. Hemen yere yatırdım ve ağzını kapattım. Yengemi yerde soymaya başladım. Bu arada kalkık olan sikimi şortumu itikleyreek meydana çıkardım. Yengemi zorla soyduktan sonra sallanan memeleri beni deli etmişti. Yengemin bacaklarını ağzını kapatarak ayırmaya çalıştım ama yengem bir tekme koyup beni geri savurmuştu. Çok kızdığım için daha şiddetli bir şekilde yengemi tutu p bacağını ayırdım ve amcığına kalın yarrağımı soktum. Yengemi iki büklü bir şekle sokup amcığına çat çat sokmaya başladım. Yengemin amcığını delerek sikiyordum. Yengem ahhh hahhhhh diye inliyordu. Ne olur bırak diyen yengem şimdi ahhh diye inliyordu. Onun amcığın ısertçe sikiyordum. Kaldırdım ve yatağına götürdüm. Götürürken bembeyaz olan götünü emiyordum ve sıkıyordum. Yengem ise utanıyordu. Yengemi yatapa uzandırıp amcığına bir daha geçirdim ve saatlerce siktim onu. Yengemin amcığı artık benim olmuştu ve resmen her istediğimde sikiyordum onu. Geceleri evdekiler yattıkdan sonra yatağına giriyordum.

Etiketler: , , , ,

2 Yorum:

saat: 15 Ocak 2017 07:58 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 
saat: 24 Temmuz 2017 20:39 , Blogger Unknown dedi ki...

Merhaba bayanlar ben istanbul anadolu yakasından ömer yaşım 24 boyum 1.74 kilom 67 gizlilik çerçevesi içinde kaçamak yapmak isteyen evli dul bekar mutsuz bayanlar zevkin doruklarına çıkmak istiyorsanız doğru adrestesiniz yaş sınırı yok ama 35 ve üzeri tercihimdir 19 cm lik organımla sizi doyumsuz orgazmlara davet ediyorum telefon numaram 05355035272

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa