1 Şubat 2016 Pazartesi

Tiyatrodaki oyun arkadaşım Feyza ile sikiş anlarım

Merhabalar sizlere aynı tiyatroda çalıştığım afet Feyza’yı ayarlayıp kendi evinde o güzel götlü şeyle nasıl düzüştüğümü anlatmak isterim. Tiyatrodaki güzel götlü şeyle o seksi arkadaşım Feyza ile o gün anlaşmıştık ve artık dayanamayınca benim evde sikişmeye karar vermiştik. Mükemmel fiziği olan şahane güzel Feyza benim eve daha ulaşır ulaşmaz kapıda beni öpmeye başladı. Hatunu tutamıyordum. Seksi halleriyle benim irice yarağı eline alıp bir müddet daha yalayınca bunu kapının yan tarafındaki duvara yapıştırıp iri yarağımı bunun ağzına verip yalattırmaya devam ettim. Seksi şeye irice olan dev yarağımı bir müddet daha yalatıp güzel bir haz hissettirdi. Uzunca yarağımı bir müddet daha sokmaya devam ettim o güzel hatuna. Seksi şey benim devasa boyuttaki irice yarağımı farklı açılardan götüne ve amına almaya devam etti ve o anlarda hemen kanepeye geçerek güzel götlü afete deva yarağı bir müddet daha çakıp haz yaşamaya devam ettim. Daha sonra ise boşaldım.

Etiketler: , , , ,

1 Yorum:

saat: 15 Ocak 2017 07:58 , Blogger batuhan dedi ki...

slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa