1 Şubat 2016 Pazartesi

Korkmuş Yengem Altımda Zevk Aldı

Selam herkese benim adım Burak. Üniversitede okuyan 20 yaşında bir gencim. Aile apartmanında yaşıyoruz ve bir amcam var. O da genç bir kadınla evli. Yengem o kadar seksi ve güzel ki nasıl amcamla evlendi çok şaşırmıştım. Bu apartmanı dedem yıllar önce yapmış ve ondan babamlara miras kalmış. Ben bu evde neler yaşadım neler ama en son olayı ise amcamın eşi ile yaşadım. Amcam polis olduğu için gecesi gündüzü belli değildir. Yani çok yoğun çalıştığı için pek evde olmaz ve yengeme de vakit ayırmazdı açıkçası. Tabi yengem de bu durumdan çok rahatsız oluyordu. Yengem aslında bizim memleketten amcamla da görücü usulü evlendiler. Aslında taş gibi hatundur ama hala Anadolu kıyafetleri giymeye devam eder. Bu da onu daha çekici bir kadın yapar. Sonuçta yeğeniydim ve aynı apartmanda oturuyorduk o yüzden de sık sık görüşüyorduk doğal olarak. O beni yeğeni olarak seviyordu ama ben onu sikmek için can atıyordum.
Bazen evde bazı şeylere ihtiyacı olurdu o zaman da hemen beni çağırırdı. Aslında biraz soğuk bir insandı ama bana karşı oldukça samimi bir tavrı vardı. Neyse bazen beni davet eder ve karşılıklı bir şeyler içerdik. Beni bazen markete yollar ben de onun istediklerini alır gelirdim. Ev hali ise başka bir güzeldi. Yapışan kıyafetler giyer her yeri çok ilgimi çekerdi. Ben böyle bir hatunla normalde sikişmeyi hayal bile edemezdim. Yine bir gece amcam görevdeydi ve aşırı derecede yağmur yağıyordu. Sanki gök delinmiş gibi yağmur yağıyordu. O zaman annemlerde memlekete gitmişlerdi ben okul yüzünden evdeydim ve sadece apartmanda yengemle ben vardık. O gece yağmur çok yağınca yengem şimşekten korkmuş ve beni yanına çağırdı. Amcam sabah gelecekti ben de sabaha kadar onun yanında kalacaktım. Belki buradan bir fırsatım çıkabilirdi.
O önde ben arkada merdivenlerden çıkıyorduk ve ben onun kalçalarını dikizlemeye devam ediyordum. Yengem hemen çay demledi ve oturup karşılıklı içmeye başladık. Ama yengem o gece bana çok soğuk davranıyordu. İşte o an anladım yengeme zorla bir şeyler yapmak zorundaydım yoksa kendi gönlü ile benimle birlikte olması mümkün değildi. Neyse biraz sohbet ettik ve yengem uykusu geldiğini söyleyerek odasına geçti. Ben ise salonda tv izlemeye devam ettim. Tabi asıl amacım farklıydı. Evde bazen uyuyamadığım zamanlarda kullandığım bir sprey vardı. Onu sıkınca fil gibi uyurdum. Bu spreyi yengeme karşı da kullanacaktım. O uykuya dalar dalmaz hemen gidip evden bu bahsettiğim spreyi aldım. Yengemin uykusu da zaten öyle hafif değildi ama yine de ben işimi garantiye alayım dedim.
Neyse spreyi alıp geldim ve yengeme sıktım. Yengem yan yatıyordu üzerinde de uzun bir gecelik vardı. Hemen geceliğin eteğini yukarıya sıyırdım. Hiç zaman kaybetmeye niyetim yoktu kendi sikimi de dışarıya çıkartarak amına götüne sürtmeye başladım. Amının deliğine denk geldiğimde de birden kökleyiverdim. Beyaz amını ve etli bacaklarına çarpan taşaklarım bayram etti. Yarrağım yengemin amının içerisinde dakikalarca kaldı. bir yandan da sert bir şekilde memelerini avuçluyordum ama yengem hiç hissetmiyordu. Sert hamlelerimi ardı ardına sıralamaya başladım. O uyanmadıkça ben daha da sertleşiyordum. Uzun uzun sikmeye devam ettim. Ama daha fazla da kendimi tutamamdım ve sikimi amından çıkartıp yengemin üzerine boşaldım. Sonra da onun üzerini temizledim. Yengem ertesi gün hiçbir şeyden haberi yok gibi davrandı ama anladı mı anlamadı mı bilmiyorum.

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa