9 Şubat 2016 Salı

Serpile dersane sonrası tecavüz ettim seks hikayem

Mrb dostlarim size yakin zamanda basimdan gecen harika bir olayi anlatmak istiyorum ama once kendimi tanitayim ben Kemal Sulayan 38 yasinda bekâr 180 cm boy 80 kg esmer, 14 yildir evlilere ucuncu olan ve evli, dul, bekar azgin doyumsuz isterik sekste zevk ve degisiklik arayan bayanlara yardimci olan bakimli full aktif bir erkegim aramak isteyenlere numaram 0536 703 5362. Size anlatacagim bu hikâye yasanmis bir hikâyedir hemde kisa bir sure once.
Bir gun telefonum caldi adini daha sonra ogrendigim Demir bey(misafir oldugum ciftin ismini degistirerek yazdim asil isimleri bu degil) cevapsiz cagri birakti anladigim kadariyla cekingen biriydi mesajlasip tanistik sonra telefonla gorusuk serpil hanimla da konustuk bir hafta sonrasina evlerine Ankaraya davet ettiler.

Demir bey esinin cok atesli azgin doyumsuz biri oldugunu kendisinin yeterli olmadigini onun icin beni aradiklarini esinin sert sikilmekten ve kufurden hoslandigini soylemisti. Tam benim aradigim kadindi. Neyse o gun davet ettikleri gibi hava alanina indim beni hava alaninda Demir bey karsiladi arabasiyla evlerine goturdu. Yolda gozu pantolonumda sertlesmis kabaran yaragimdaydi.
– Oooo kemal bey bakiyorum da kucuk kemal tas gibi hazirda bekliyor cok guzel, desene karim bugun bayram edecek. Bende ona,
– Sadece bugun degil misafir ettiginiz gun boyunca bayram edecek dedigimde
– Gercekten mi harika bir sikici olmalisiniz. Eger dediginiz gibiyse yaraginiz serpilimi 13 yildan bu yana yaraga doyuracak, aradigi sikiciyi buldu derken sol eli yaragimin uzerinde oksuyordu. Kisa zamanda eve geldik, demir bey kapiyi acti iceriye girdigimizde serpil hanima seslendi
– Serpil!!! Askim sikicin geldi nerdesin!
– Geldiiim!! sesinin arkasindan salona afet bir kadin girdi ama gercekten afet bir kadin. uzerinde diz boyunda kirmizi tul gecelik altinda kirmizi tanga ve yine kirmizi fileli jartiyerli ve kirmizi tul sutyenli serpil hnm iceri girdi. 30 memeleri tas gibi dimdik yurudukce sallanarak yanima geldi
– Hos geldin kemalim dediginde kolumun birini coktan beline dolamis dudaklarimi dudaklarina coktan yapismis serpili kendime dogru bastirirken dudaklarini sirayla emiyordum demir bey ikimizi izliyordu.
cok gecmeden serpil hnm elleriyle beni soyarken bende onu cirilciplak soymustum ikimizde ciplaktik artik serpili tekli koltuga oturttum bacaklarini ayirip arasina girip dudaklarindan memelerinden asagiya yalaya yalaya inerken serpilin gozleri kaymaya baslamis nefesleri siklasmis inlemeleri artmis
– Ooooh kemal em yala isir serpilini harika yaliyorsun erkegim iste erkek durma kocum sesleri arasinda elleri saclarimda basimi oksarken bir eli bedenimin yetisebildigi her yeri oksayip siktiriyordu. Demir bey ikimizi izlerken yaragini cikarmis oksarken bir posta bosalmisti.
Dilim yavas yavas serpilin kasiklarina indiginde bacaklarini iyice ayirip kendinden gecmisti. Bacaginin birini omzuma alip aminin etrafini yalarken parmagimin birinide serpilin acilip kapanan daracik deligine sokmaya baslamistim. Serpil hic itiraz etmeden bacaklarini biraz daha ayirdi dilim aminin dudaklarinin etrafini yalamaya devam ederken serpil
– Kemaaaal erkegim yala amimi em dudaklarini amimin icine sok dilini derken zaten aminin dudaklarini emmeya baslamistim bu arada parmagimin biri serpilin daracik gotune zorlaya zorlaya giriyordu ilk defa gotune bir sey sokuldugu belli oluyordu deligi daracikti parmagim zorlayarak giriyordu. Parmagimi biraz sokup geri cekip tekrar sokuyordum serpil iyice kendinden gecmisti titremeye baslamisti anladigimda dilimi aminin icine sokmaya basladim. Dilim artik serpilin sicacik aminin icine girip cikmaya baslamisti serpil titreyerek
– Kemaaal erkegim ooooooohhh harikasin durma durma erkegim sesleri arasinda titreyerek bosalirken elleriyle basimi amina bastirirken amini daha bir ayirip aminin zevk sularini akitiyordu istahla butun zevk sularini emerken benim yarakta tas kesilmis onumde dururken bir elin yaragimi oksadigini hissettim demir bey yaragimi bir eliyle oksuyordu onunda nefesi siklasmis
– Ooooof koskocaman yarak bu yarak az sonra karimin amina girecek sicacik harika. Kemal bu yaragi ellerimle karimin amina yerlestirmek istiyorum diyordu. Bu arada serpil rahatlamainin verdigi rehavetle koltuga yigilmis ama elleri beni oksamaya devam ediyordu. Serpilin bacaklarini ayak bileklerinden tutup yukariya kaldirdim ayaklarini koltuga yapistirircasina koltuga dayadim serpil koltukta ikiye kivrilmis az once zevk suyuyla islanan ami bacaklarinin arasinda piril piril parliyordu demir bey daha fazla dayanamadi karisinin amini emmeye basladi serpilin cani aciyor ama hosunada gidiyordu
– Yala kocacigim iyi yala az sonra kemalin sikecegi o ami iyi yala em sularini diyordu. Demir bey bir taraftan serpilin amini yalarken bir eliylede yaragimi oksuyor arada siktiriyordu. Az sonra demir karisinin amini yalamayi birakip benim yaragimi emmeye basladi bes dakika kadar yaladiktan sonra elleriyle yaragimi karisinin aminin dudaklarinin arasina yerlestirirken heyecandan titriyordu. Yaragimin kafasi karisinin aminin dudaklari arasinaydi artik sicacik alev gibi yaniyordu yaragimin kocaman kafasi aminin dudaklarini ayirmis icine yerlesmisti. Demir beye
– Karinin ayaklarini tutmak istermisin dedim
– Evet istiyorum dedi. Koltugun arkasina gecti ellerimden karisinin ayak bileklerini aldi iyice ayirdi ve koltuga yapistirdi. Serpil onumde ikiye kivrilmis ter icinde bana bakiyor
– Hadi kemalim sik o koca yaragini kokle amina yerlestir dibine kadar. Kocam olacak ibne gorsun kari nasil sikilir durma sook diye inlerken. Serpilin yuzune sert bir tokat yerlestirip
– Sikecegim orospu seni bu yaragin orospusu yapacagim. Yaragimin altinda kacacak yer bulamayacaksin surtuk derken koltuga iyice abanip yerlestim. Yaragimin basini milim milim serpilin amina sokmaya basladim yaragimin kafasi serpilin aminin duvarlarini yara yara ilerliyordu demirin yaragi kucuk oldugu icin benim yaragimi zorlanarak aliyordu icine ter icinde
– Ooooooffff sssook yirt parcala serpilinin amini ne kadar guzelmis kalin yarak yemek sok kemalim soook sikicim kocum amima gom o koca yaragi derken yaragimin kafasi serpilin aminin icinde kaybolmustu. Yaragimin geri kalanini sertce oyle bir soktumki serpil aciyla haykirdi
– Aaaaaayyyy amina soktugumunun adami yirttin amimi aaaaayyyy anaaaam diye basbas bagirirken ben yaragimi serpilin amina dibine kadar yerlestirmistim. O hala altimda inliyor yalvariyordu
– cok soktun kemaaal geri ceeek derken altimda titreyerek bir daha bosalmisti. Altimda ter icinde ikinci sefer bosalirken demir bey sik amina koydugumunun orospusunu acima o hep boyle bir yarak istiyordu benim yaragi begenmiyordu acima kemal daha cok sok diyordu. Biraz o halde bekledikten sonra yaragimi yavasca geri cekip yavasca sokmaya basladim serpil yaragimin zevkini almis alismisti artik.
– Vur kemalim vur bu am senin acita acita sik erkegim derken bende hizli hizli serpilin amina girip girip cikiyordum. Her vurusumda kasiklarim serpilin kalcalariyla bulustugunda sap sap sesleri ve serpilin inlemeleri odanin duvarlarinda yankilaniyordu. Artik hizli hizli sikiyordum yirmi dakika bu sekilde siktim sonunda serpil
– Kemaaaaal erkegim durma daha hizli vur geliyorum erkegiiim geliyoruuum sesleri arasinda ucuncu sefer bosaliyordu. Serpil bosalirken hizimi daha da arttirmistim serpil aglayarak bosalmisti altimda. Serpil bosalirken bende serpilin aminin derinliklerinin icine sicak sicak dollerimi akitmaya basladigimda serpil bosalmanin zevkiyle birlikte icindeki dollerin sicakliginin verdigi zevkle
– Akit erkegim dollerini icime akit her damlasini istiyorum oooooh sicak sicak cook guzel butun dollerini amimin icine akit kemalim. Bende butun dollerimi serpilin aminin icine akittim. Serpilin uzerinde biraz bekledim sonra uzerinden kalktigimda demir beyde serpilin bacaklarini birakip koltugun onune geldi once benim yaragimdaki serpilin aminin sulariyla karisik dollerimi yaragimdan istahla yalayip serpilin bacaklarinin arasina yerlesip dollerimi amindan eme eme yaladi. Ama benim yaragim hala tas gibiydi duracak degildim serpili koltukta domaltip heyecanla acilip kapanan gotunun deligine sokmaya hazirlaniyordum. Serpilin canina minnet
– Kemalim gotumden kocama bile vermedim lutfen yavas sok senin yaragin cok kocaman canimi yakmadan sok diye yalvariyordu. Yaragimi tekrar demir beyin agzina o yaragimi istahla emerken. Bende serpilin acilip kapanan daracik got deligini yaliyor bir taraftanda amini oksuyordum. Demir yaragimi agzinin icine aldigi kadar aliyor biraz daha zorluyor girtlagina kadar gomup cikaritkende tasaklarimi oksuyordu.
– Bu yaragin benide sikmesini isterdim sesleri arasinda yaragimi emerken serpil
– Merak etme kocacigim kemale senide siktirecegim o kol gibi yaragi beni siktikten sonra senide gotunden sikecek icine dollerini akitacak sende onun karisi orospusu olacaksin diye inlerken got deliginin yalanmasinin verdigi zevkle kalcalarini salliyordu. Serpilin got deligi iyice yumusamisti artik parmagimin birini aminin icinde sokup iyice islattiktan sonra yavasca serpilin gotune sokmaya basladim parmagimi serpilin gotune sokmaya baslayinca kendini sikinca cani yandi
– Kemalim aciyor daha parmagin girmiyor o koca yaragi alamam diyordu. Ama vazgecmek yoktu serpili gotunden mutlaka sikmeliydim sonra sikemezdim. Demirin agzindan yaragimi kurtarip yanimda getirdigim kaydirici kremi ceketimin cebinden aldim geri gittim her ikiside merakla beni bekliyordu.
– Bir sey yok sadece krem getirdim deyip kaydirici kremi yavasca serpilin gotune surmeye basladim demir yaragimi agzina almis kaldigi yerden devam ediyordu. Krem oldukca kaliteli bir seydi sadece kaydirici degil rahatlatip gevsetici bir kremdi. Parmagimi kreme bulayip serpilin got deliginin etrafina surup yavas yavas icine sokmaya baslamistim. Az sonra serpil alismisti parmagimin gotunun icine girip cikmasina. simdi parmagim serpilin gotune hizli hizli girip cikmaya devam ediyordu serpilde zevkini almis olmaliydi ki
– Kemal hadi o yaragini gotumde istiyorum diyordu. Serpili koltuga iyice yerlestirdim basi koltugun icine gomulmus onumde domalmis kacacak yeride yoktu. Demirin agzinda iyice islanan yaragimin kafasini dayadim serpilin got deligi heyecanla acilip kapaniyordu onumde. Yavas yavas girmeye basladim serpilin gotune serpil onumde
– Kemal yavas lutfen yavas yaragin cok kalin girmiyor. Kemal erkegim sikicim yavas sok. Demir kocacigim gotum aciyor bu yarak gotumu yirtacak kurtar beni kocacigim aaayyy. Diye onumde aciyla inlerken ben yavas yavas girmeye devam ediyordum yaragim serpilin gotune yariya kadar girmisti ama serpil kivraniyor ter icinde kalmisti
– Kemal erkegim birak lutfen birak istemiyorum gotum yirtildi aaaaayyy geri cek nolursun geri cek. Diye inliyordu yaragimi biraz geri ceker gibi yaptim kremden biraz daha yaragimla karisik serpilin gotune damlattiktan sonra serpili kalcalarindan simsiki tutup kendime dogru asilirken geri kalan yaragimi serpilin gotune birden gomdum serpil oyle bir ciglik atti ki komsularin duymamasi imkansizdi. Artik yaragim serpilin gotunun icindeydi darcik deligi yaragimi oyle bir kavramisti ki eldiven gibi tam oturmustu icine hava girecek yeri yoktu. Bu vaziyette biraz bekledim beklerkende serpilin memelerini alttan oksuyordum demir beyde karisinin saclarini oksarken
– Tamam karicigim o kol gibi yarak artik gotunun icinde, bana vermedigin daracik gotunun asil kocasi artik kemal oldu simdi iki kocan var. Dayan karicigim zevkini alacaksin az sabret. Diye derpili sakinlestiriyordu. Serpil alismisti artik got deligi acilip kapaniyor zevkimi dahada arttiriyordu. Artik yavas yavas girip cikmaya baslamistim serpilin gotunun icine.Bu arada da demir serpilin altina gecmis amini yalarken aradada benim tasaklarimi yaliyordu. Ben artik hizlanmistim kasiklarim serpilin kalcalarina her vurusunda serpilin kalcalari dalgalanirken memeleri birbirine carpiyordu. Serpil ilk defa gotten sikilmenin verdigi hazla kocasininda amini yalamasinin verdigi zevkle inleyerek bosaliyordu.
– Kemaaal harikasin erkegim sikicim diple ooooohhh
– Geliyorum kocalarim geliyorum yala amimi kocacigim em amimin dudaklarini sok icine deyince yaragimi birden serpilin gotunden cikartip amina birden gomdum serpil zevkle
– Ooooooh erkegim iste erkek bu sik iki deligiminden de sik kemaliiim oooooooh diye bagirirken ben yaragimi amindan cekip gotune tekrar soktum bu arada serpil titreyerek
– Geliyorum kemalim geliyorum kemaaaaaaaalll inlemesiyle titreyerek bosaliyordu bende hizli hizli sikmeye devam ediyordum ama durmaya niyetimde yoktu artik. Serpil kendinden gecmis koltuga yigilmisti ama ben hala onu gotunden sikiyordum. Yaragim tas gibi serpilin bir amina bir gotune giriyordu. Serpil bitmisti ama benim yaragin inmedigini gorunce beni durdurup
– Kemalim onu ben baska turlu indirecegim dedi koltuktan indi beni koltuga oturtup yaragimi agzina almaya basladi demir bunu gorunce dayanamadi o da geldi simdi ikisi birlikte yaragimi istahla emip yaliyorlardi ama serpil daha cok istahliydi demiri kenara itti yaragimi agzina alip istahla girtlagina kadar gomup tasaklarimi oksamaya basladi. Demir bey rahat duracak degildi. Yere uzandi serpilin altina girip kalcalarini kaldirip onun amini gotunu yalamaya baslamisti. Bende serpilin saclarini oksuyordum arada serpil yaragimi girtlagina kadar gomdugunde basini yaragima iyice bastiriyordum nefesi kesilene kadar birakmiyordum. 15 20 dakika devam etti yorulmaya baslamisti ama benimde yaragin zevki gelecekti artik. Son defa serpil yaragimi girtlagina gomdugunde basini simsiki tutup bastirdim yaragima ve haykirarak serpilin girtlagina dollerimi attirdim serpil nerdeyse bogulacak gibi yalvaran gozlerle bana bakiyordu basini serbest biraktim ama serpil yaragimi emmeye devam ediyor butun dollerimi yutuyordu. Elleri bedenimde benim ellerim serpilin saclarinda butun dollerimi serpile yutturmustum vakum gibi emiyordu serpil yaragimi. Son damlasina kadar emdi ve yuttu dollerimi. Bende serpilde demir de yorulmustuk.
İki gun iki gece misafir kaldim evlerinde serpil her seferinde degisik kiyafetlerle dolasti evin icinde bende serpili evin her odasinda tuttugum her yerde siktim salonda mutfakta banyoda koridorda hatta tuvalette bile siktim. Onlarda bende memnun kalmistik. Hatta serpilin hatirina demiride bir kere gotunden siktim ve serpil demire kendi ic camasirlarindan giydirip getirmisti oylece sunmustu sikicisine kocasini. su an bu hikayeyi yazmami serpil hanim istedigi icin onlarin evinde yaziyorum serpilde kucagimda her yerimi oynuyor yaragim yine tas gibi demir beyde bizi izliyor izninizle bizim biraz isimiz var tekrar gorusebilmek dilegiyle.

Etiketler: , , , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa