9 Ekim 2015 Cuma

Seyehat Sonunda Sert Sikiştik 2015

Merhaba ben 35 yaşında 8 yıldır dul olan son 4 yıldır hikayede adı geçen sevgilim ile birlikte olan 175 boyunda 55 kilo 95 60 100 ölçülerinde kumral oldukça seksi kadınım özel bir şirkette satış sonrası hizmetler ile ilgili bir birimde çalışıyorum oldukça sık olarak şehir dışı görevim olu yine böyle bir görev sonrası 1 haftalık ayrılıktan sonra eve dönüşte sevgilim ile olan bir sevişmemizi anlatacağım hiayeme geçeyim
Pencere onun gelmesini bekliyordum arabasını otoparkın girişinde gördüm Cem arabayı otoparka çekti bende kendimi ona sunmak için zaten hazırlanmıştım en son küçük ayrıntı vardı o yukarı çıkarken bende son hazırlığımı yaptım bir an önce beni becermesini istiyordum evimin kapısına gelmişti bende kapının girişinde yerimi aldım tamamen çıplak bir şekilde yerde dört ayak olmuştum içeri girer girmez kapının hemen önünde beni o şekilde görünce dayanamayacağını biliyordum pantolonunu indirip aletini direk olarak içime sokacaktı ve
kapıyı açtı içeri girdi kapıyı kapattı tahmin ettiğim gibi beni öyle görünce gözleri parladı aşkım harikasın dedi ve direk olarak diz çöküp beni yalamaya başladı
dilin öyle güzel kullanıyordu ki zevkten uçuyordum oda beni diliyle sikerken bir yandan üzerini soyunmuştu kapının hemen arkasında sevişiyorduk ikimizde çırılçıplaktık onu artık içime almalıydım ve ona hadi aşkım sok artık dedim oda hemen içime girdi ve kalçalarımı okşuyordu hızla ileri geri hareket ediyordu bu bana acayip derecede zevk veriyordu bir yandan da sol elinin orta parmağı ile arka deliğim uyarmaya başlamıştı anlamıştım beni götümden sikmek istiyor du ki bunu bende istiyordum hem de çok istiyordum ve hemen oracıkta hadi Cem beni götümden sik çok istiyorum dedim oda hemen amımdan çıkartıp arkama dayadı ve bastırmaya başladı daha önceleri de defalarca yapmış olduğumuz için hiç zorlanmadan içime girmeye başlamıştı ve bana büyük zevk veriyordu onun bana her yüklenişinde çıldırıyordum onun kasıkları kalçalarıma her çarptığında ben daha büyük bir zevk alıyordum gittikçe hızlanan bir tempo ila arkama girip çıkıyor beni delice sikiyordu artık dizlerimde derman kalmamıştı ve ayağa kalktık bacaklarımı beline doladım aletini hemen içime soktu ve yatak odama kadar kucağında hoplatarak götürdü ben direk olarak yatağın üzerinde domaldım ve hadi aşkım sok götüme koca sikini dedim
oda hemen geldi ve arkama sokmaya başladı ben zevkten uçuyordum adeta ve Cem arkamdan çıkartıp önüme sokmaya başladı aldığım zevk katlanmıştı artık ve şiddetle boşalmaya başladım Cem ise hala içimde gidip gelmeye devam ediyordu ve ben tekrar orgazm olmaya başlamıştım üst üste orgazm olmanın tadı hiç bir şeye değişilmez ve artık erkeğimin gelmek üzere olduğunu anladım ve onun içimden çıkması sağlayıp onu tekrar ağzıma aldım onun her zaman çok sevdiği şeyi yapmasına izin verdim onu emmeye başladım ve en sonunda ağzımın içinde patlamıştı şimdiye kadarki en şiddetli boşalmasıydı diyebilirim büyük bir kısmını yutmuştum bile tadı çok hoştu Cem dudaklarıma yapışıp beni deli gibi öpüyordu ve bana ne iltifatlar yağdırıyordu onunla sevişmek benim içinde muhteşemdi ve kısa bir dinlenmenin peşinden tekrar sevişmeye başladık ben yatakta yüzüstü uzanmıştım Cem ayak bileklerimden başlayarak beni diliyle tahrik ediyordu bileklerimden dizaltı çukuruma geldi beni uçuruyordu o anda belimde hissettiğim kasılmayı anlatamam ve yavaş yavaş daha yukarı doğru çıkmaya başladı kalçalarıma geldiğinde iki kalçamı hafifçe aralayıp arka tarafımı uyarışı beni çıldırtıyordu o anda hemen içime girmesi için ona yalvarıyordum ama o girmedi ve daha yukarı doğru devam etti belime dili ile dokunduğunda hissettiğim kasılma ve oradan yukarı doğru dilini gezdirirken bana yaşattığı hisler dayanılmazdı
ve en sonunda enseme diliyle dokunmaya başladığında dayanamaz hale gelmiştim ona beni sikmesi için yalvarıyordum sekshikayeler.org artık ve beni sırt üstü çevirip ön tarafımı yalamaya başladı ben çıldırıyordum hele klitorisimi dudakları arasına alıp emmeye başladığında uçmak üzereydim bu arada içime iki parmağını sokmaya başladı hem beni emiyor hem de parmağı ile içime girip çıkıyordu ve bir süre böyle devam ettikten sonra biraz daha iler gidip baş parmağını arka deliğime sokmaya başladı aynı anda hem emiliyor hem de iki deliğime birden girip çıkan parmakları vardı ve beni orgazma tekrar ulaştırmıştı bile artık içime girmesini istiyordum onun muhteşem aletini en derin yerlerimde hissetmek beni sikerken aldığı zevki gözlerinde görmek istiyordum ve bacaklarımı omzuna alıp amıma öyle sert bir girdiki muhteşem di hedefime ulaşmıştım artık içimde idi hızla gidip geliyordu onun gözlerindeki o zevki görmek beni çıldırtıyordu onu böylesine mutlu ettiğimi bilmek benim çok daha fazla zevk almamı sağlıyordu ve bir süre böyle devam ettikten sonra ben tekrar boşalmıştım ve Ceme hadi götümü sik artık kalçalarımın arasında sikini hissetmek istiyorum dedim oda içimden çıkartıp araka deliğimin üzerinde baskı yapmaya başladı ve girmişti yine arkama muhteşem bir şeydi bu onun gözlerinin içindeki parlaklığı görmek aldığım zevki katlıyordu ve hızla pompalıyordu ve iki parmağını da ön tarafıma sokmuştu artık yarım saate yakın bir süre bu şekilde devam ettik o arkamda gidip gelirken içime giren parmakları ile tek başına iki deliğimi birden aynı anda sikiyordu ben kaç kez orgazm olduğumu bilemiyorum ve gelmek üzere olduğunu söyledi bende göğüslerime boşalmasını istedim ve ben sırt üstü yatarken üzerime geldi ve bende elimle ona 31 çektirerek göğüslerime boşalmaya başladı bir kısmı yüzüme bir kısmı ise yine ağzıma gelmişti bende iştahla yutmuştum muhteşem bir zevkti onun menilerinin sıcak sıcak vücuduma değmesi çok güzeldi tamamen boşaldı ve yanıma uzandı bana uzun bir öpücük verdi biraz dinlendik ve ben duşa girdim üzerimi temizledim bornozumla önce mutfaktan birer bira alıp onun yanına gittim
buz gibi bira çok güzel olmuştu sevişmenin üzerine sigaralarımızı yaktık onun göğsünde bira ve sigara çok güzeldi biralar ve sigaralarımız bitince o sırtüstü yatarken ben önce göğüs uçlarından emmeye başlayarak küçük öpücükler ile onun aletine gelmiştim önce biraz emdim ve onu kaldırıp memelerime sürtmeye başladım çok güzeldi sekshikayeler.org ve bornozumu atıp onun üzerine uzandım aletini memelerimin arasına alıp aşağı yukarı hareket etmeye başladım memelerimin arasında taşan kısmını ağzıma alıyordum yada dilimle ucuna dokunuşlar yapıyordum çok zevk alıyordu bundan bende en az onun kadar zevk alıyordum ve iyice olmuştu onu sırt üstü yatırdım ve üzerine çıktım sikini amımın ağzına getirip üzerine oturdum bunu çok seviyorum onun üzerinde gidip gelmek muhteşem oda alttan bana pompalamaya devam ediyordu muhteşem zevkliydi bu bir süre böyle devam ettik üzerinden indim sonra çekmeceden sesiz uşağı çıkartım ve ona uzatıp yatakta sırt üstü uzandım oda hemen sikinin üzerine taktı ve artık iki tana sekshikayeler.org siki olmuştu üzerime geldi oyuncağı amıma kendi sikini arka deliğime dayayıp bastırmaya başladı iki deliğim aynı anda dolmuştu yine
oooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh muhteşem bir şey bu bunu yaparken biraz eğilip memelerim emmeye başladı ki ben o sırada artık uçtum aldığım zevk dayanılmazdı yine boşalmaya başladım bu şekilde on dakika kadar devam etti ve bana hadi domal aşkım dedi bende hemen domaldım ve sevgilim sik hadi hem amım hem götümü aynı anda sik diye inliyordum ona oda tabiî ki beni söylediklerimden sora olanca gücüyle beni sikiyordu ve öyle hızlandı ki amım parçalanacak sandım hele en sonunda öyle sert kökledi ve içime boşalmaya başladı onun sıcak döllerini içimde bile hissedebilmiştim ve yatağa yığıldık o benim üzerime iki siki de içimde idi halen ve muhteşemdi biraz böyle yattık ve üzerimden kalktı yanıma uzandı bana teşekkür ediyordu biraz yattık ve beraber duşa gittik onu duşta tekrar ağzıma aldım ve kaldırdım oda beni kucağına alıp duvara yasladı buz gibi fayanslar sırtımı dondurmuştu ama olsun alttan içime giren sik beni yeterince yakıyordu fayanslar hiçti yani ve bu şekilde boşalana kadar devam ettik boşalmak üzereyken beni indirdi bende diz çöküp onu ağzıma aldım ve yine ağzıma boşalmasını sağladım sora duşlarımızı alıp çıplak şekilde sarılıp uyuduk.

Etiketler: , , , , , ,

1 Yorum:

saat: 22 Ekim 2015 20:23 , Blogger Unknown dedi ki...

19 cm damarlı ısteyen varsa gelsın 0542 304 71 33

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa