22 Ekim 2014 Çarşamba

Yan komşu gösterince zorladım sex, sex, sex,

Merhaba ben Banu, 38 yaşında evli bir kadınım. Kocam yabancı bir firmanın Türkiye temsilciliğinde müdür olarak çalışıyor, işi gereği sık sık yurtdışına gidip gelir. Yine yurtdışına gittiği bir gün apartmandaki komşulara oturmaya gitmiştim. Altımda bir etek, üstümde de bir gömlek vardı. Kadınlarla oturmuş havadan sudan konuşurken, tam karşımdaki odaya gözüm takıldı. Odanın kapısı yarı açık, içeride komşumun oğlu Emre gözlerini bana dikmiş bakıyordu. Bu arada, Emre 17 yaşında, pek dışarı çıkmayan, içine kapanık bir çocuktu. Emrenin bakışlarını başta umursamadım, ama sonra gözlerini benden ayırmadığını görünce, şuna biraz göz ziyafeti sunayım diyerek, bacaklarımı açıp kapatmaya başladım. Emre, gözleri fal taşı gibi olmuş, bacak arama bakıyordu. Bir yandanda evdeki kadınlar anlamasın diyerek onlara da laf yetiştiriyordum. 1 saat kadar Emreye göz ziyafeti sunmuştum. Emre sonunda dayanamadı, önündeki çadırı gizlemeye çalışarak tuvalete gitti. Napsın çocuk, kesin 31 çekecekti. Ama ben de iyiden iyiye azmıştım ve amım sulanmaya başlamıştı. Herkes kalkarken ben de kalktım. Tam çıkacakken Emre de tuvaletten çıkınca, ona, “Emre sen bilgisayardan anlarsın, benim bilgisayara virüs mü girdi ne oldu, çok kasıyor. Bir ara gelip bakarmısın?” dedim.
Emre, “Tabi Banu abla, birazdan gelirim!” dedi, ama sesi titriyordu. Gülümseyerek, “Hadi görüşürüz canım, öptüm!” dedim. Emre öylece bakıp kalmıştı. Annesine teşekkür ederek evime çıktım. Eve girdiğimde kendi kendime (Kızım sen manyaksın! Napıyorsun?) falan diyordum. Ama Emreye yapacaklarım bunla kalmayacaktı, ona kendimi siktirecektim, kafaya koymuştum. Hemen banyoya girdim ve amımı götümü güzelce temizledim, bir tane kıl kalmamış, amım da, götüm de kaymak gibi olmuştu. Banyodan çıktıktan sonra üzerime askılı bir badi, altıma da bir şort giydim. Şort tam kalçalarımın altında bitiyordu. İçime külot giymedim. Sütyen de takmadım, göğüslerim penyemden dışarı çıkacakmış gibi duruyordu. Sonra beklemeye başladım. Yarım saat sonra kapı çaldı, gelen Emreydi. Beni o halde görünce şöyle bir yutkundu. Ben de gülümseyerek içeri çağırdım, bilgisayarın başına götürdüm… Emre bilgisayarın ayarlarına falan baktıktan sonra, “Banu abla, format atmak lazım, ama uzun sürer. En iyisi ben kasayı götüreyim, evde hallederim.” dedi. “Tamam, ama önce benim kasayı hallet!” dedim. Emre bana dönerek şapşal şapşal baktı yüzüme. Ben de, “Beni sikecek gibi bakıyordun bugün! Sonra da tuvalete gidip beni düşünerek 31 çektin, değil mi? Beni gerçekten sikmek istemezmisin?” dedim. Emre kızarmış bir şekilde sandalyede oturmuş suratıma bön bön bakıyordu halen. Bilgisayar sandalyesini kendime doğru çevirdim, sonra da penyemi çıkardım. Göğüslerim gözlerinin önüne serilmişti. Emre kekeleyerek, “Banu abla napıyorsun?” dedi. Hemen dudağına parmağımı götürüp, “Sus!” dedim ve eğilerek dudaklarına yapıştım. Emre acemi bir şekilde öpüşmeye çalışıyordu. Emrenin tişörtünü çıkarıp, boynunu, boğazını, vücudunu öpmeye başladım. Öperek aşağılara indim ve şortunun üzerinden yarrağını kavradım. Oldukça büyük bir yarrağı vardı. Biraz şortun üzerinden yarağını okşadıktan sonra kalçasını kaldırmasını isteyip, şortunu çıkardım. Yarrağını çıplak gördüğümde, “Vay be!” diyebildim. Kocaman kütük gibi yarak, havaya dikilmiş öylece duruyordu. Elime alarak biraz yukarı aşağı sıvazladıktan sonra ağzıma aldım. Ben yarrağını yaladıkça Emre de saçlarımı okşuyordu. Sonra kalkıp arkamızdaki masanın yanına gittik. Emre öylece bakıyordu. “Ne bakıp duruyorsun, sevsene beni, öp yala, birşeyler yap!” dedim. “Banu abla, şeyy, ben daha hiç kimseyle beraber olmadım ki, bilmiyorum…” dedi. “Tamam canım sorun değil, ben sana öğretirim herşeyi!” diyerek boynuna sarılıp dudaklarına yapıştım. Sonra Emreyi göğüslerime indirdim. Göğüslerimi bir müddet yalattıktan sonra, “Şimdi de sen benim şortumu çıkar!” dedim. Emre elleri titreyerek şortumu çıkardı… Sonra ben masanın üzerine sırt üstü uzanıp, bacaklarımı araladım. Emre kaymak gibi amımı görünce durup bakmaya başladı. Hayatında ilk defa gerçek bir am görüyordu. “Hadi Emre, yala amımı!” dedim. Emre kafasını bacaklarımın arasına gömüp amımı yalamaya başladığında, ben zevkten dört köşeydim. Bir müddet sonra, “Hadi Emre, şimdi sik beni!” dedim. Emre doğruldu, ben de masanın kenarına oturmuş duruma geldim. Emre bacak arama girip yarrağını amıma dayadı ve ittirdi. Amım zaten sırılsıklam olduğu için yarrağını bir seferde köküne kadar soktu ve gidip gelmeye başladı. Ben de bacaklarımı beline dolayıp daha derinlere girmesini sağladım. Bir yandan da dudaklarını öpüyordum… Bir müddet sonra içimden çıkartıp masadan indim ve ellerimi masaya dayayıp önünde domaldım. Emre arkama geçip yarrağını amıma soktu ve yavaş yavaş beni sikmeye başladı. “Emre hızlan canım, biraz sert ol!” dedim. Emre giderek hızlanıyordu, taşakları amıma çarptıkça ‘Şak, şak!’ sesleri geliyor, ben de zevkten deliriyordum. Ve çok geçmedi ben orgazm oldum, boşaldım. Emrenin önünden kaçıp döndüm ve dudaklarına yapıştım. Sonra eğilip yarrağını biraz yaladım ve masanın üzerine Emreyi yatırıp, üzerine çıktım, yarrağını amıma hizalayıp oturdum. Köküne kadar oturup kalkıyordum. Giderek te hızlandım. Artık kendimi kaybetmiştim ki, Emrenin inleyerek içime boşaldığını farkettim. Umursamayıp oturup kalmaya devam ettim ve ben de birkez daha orgazm oldum. Üstünden kalkıp, yarrağını ağzıma aldım, yalayarak güzelcene temizledim. Ama Emrenin yarrağı halen kütük gibiydi. “Bekle!” diyerek banyoya gittim, amımdan akan döllerini temizleyip geri döndüm. Emre aynı şekil masanın üzerinde yarrağını sıvazlayarak yatıyordu. Emreye aşağı inmesini söyleyip, masaya dayanıp domaldım. Emre yine arkama geçip amıma soktu ve sikmeye başladı… Bir müddet amımı siktikten sonra Emreye, “Götümü sikmek istermisin canım?” dedim. Emre hemen, “Tabii ki isterim Banu abla!” dedi. “Eğil ozaman, götümü yala, parmaklarınla alıştır!” dedim. Emre dediğim gibi yaptı, biraz yaladıktan sonra, önce bir parmağını, sonra iki parmağını götüme soktu, göt deliğimi biraz alıştırdı. “Hadi Emre canım, şimdi bolca tükürükleyip geçir yarrağını götüme!” dedim. Ben masaya kasığıma kadar dayanmıştım, kaçacak yerim yoktu. Emre yarrağını tükürükleyip götüme dayadı ve yavaş yavaş yüklenmeye başladı. Yarısını soktuktan sonra geri çekti ve birden yüklendi. Dibine kadar köklediğinde ben bir ‘Ahhh!’ çektim. Emre hiç beklemeden götümde gidip gelmeye başladı. Götümü am siker gibi sikiyordu. Bir süre sonra artık götüm de iyice alışmıştı koca yarrağa ve Emre de hızlanmıştı. Kasıkları kalçama çarptıkça zevkten deliriyordum… Masanın kenarı kasıklarımı ağrıtmıştı, Emreyi ittirip, yere dörtayak domaldım. Emre arkama diz çöküp tekrar geçirdi götüme. Bu sefer çok daha rahat sikmeye başladı götümü. Ama götüme öyle yükleniyordu ki, dizlerim ve kollarım dayanamadı, yüzü koyun yere yapıştım. Tam doğrulayım derken Emre bacaklarımın üzerine oturdu. Ne yapmak istediğini anlamıştım, çıkardığımız elbiselerimizi toplayıp altıma soktum. Böylece götüm biraz yukarı kalkmıştı. Emre yine götüme soktu ve sikmeye başladı. Emreye, “Bir elinle de amımı okşa!” dedim. Emre götümü sikerken amımı da okşayınca, ben zevkten yerleri yumrukluyordum. Daha sonra da orgazm olup boşalmaya başladım. Emre halen sikiyordu götümü. Ben bitmiş şekilde altında sikiliyordum. Hareketleri yavaşlayınca onun da boşalmak üzere olduğunu anladım, “İçime boşalma, ağzıma ver!” diyebildim. Emre götümden çıkarak önüme geçti dikildi. Ben de hemen önünde çömelip yarrağını yalamaya başladım. Emre kasılıp titreyerek ve inleyerek boşaldı. Ağzıma yüzüme fışkıran döllerinin hepsini güzelce yalayıp yuttum… Emre nefes nefese sandalyeye oturdu, zevkten mayışmış bir şekilde bana bakıyordu. Ben yerde oturuyordum. Külotumu alıp ağzımı yüzümü sildikten sonra Emreye, “İlk seferin olmasına rağmen harika siktin beni canım!” dedim. “Sen harika bir kadınsın Banu abla!” dedi. Çişim gelmişti, yerden kalkıp banyoya gittim, işedim. Ohh be, sikiştikten sonra işemek gibisi var mı! İçeri gittiğimde Emre giyinmiş gitmeye hazırlanıyordu. “Nereye gidiyorsun canım, daha işimiz bitmedi ki?” dedim. “Banu abla geç oldu, annem merak eder şimdi!” dedi. Saate baktığımda gece yarısını geçmiş olduğunu gördüm, vaktin nasıl geçtiğini anlamamıştık. “Tamam, ama yarın gel gene canım!” dedim. “Tamam gelirim Banu abla!” diyerek beni öptü ve gitti. Ben de duş almaya banyoya girdim. Yıkanırken, iyiki siktirmişim şu çocuğa diye düşündüm. Duştan sonra o yorgunlukla yatakta çıplak vaziyette uyuyup kalmışım. O günden sonra Emre benim ikinci kocam oldu, kocam nezaman seyahate gitse, Emreyi çağırıyorum, kendimi birgüzel siktiriyorum

Etiketler: , , , , , ,

6 Yorum:

saat: 25 Mayıs 2015 14:32 , Blogger ender dedi ki...

Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve evli bayanlar arayin 0539 700 17 81

 
saat: 18 Temmuz 2015 09:02 , Blogger cancan dedi ki...

Mrb

 
saat: 18 Temmuz 2015 09:05 , Blogger cancan dedi ki...

Meb suan izmirdeyim gurbetciyim evli dul bayanlar guvenilir gizlilige onem verenler arasin evlilere ucuncu olarakta takilirim ama durust guvenilir gizlilige onem veren. Her bayan ariyabilir telinizi beklerim 0545 351 49 49

 
saat: 19 Şubat 2017 02:00 , Blogger burak istanbul dedi ki...

Merhaba İstanbul'un azgın bayanları. Zevkin doruklarında gezmek ve doyasıya seks yapmak istiyorsanız bir telefon kadar yakınım. 0530 522 35 45

 
saat: 20 Şubat 2017 01:09 , Blogger mehmet dedi ki...

MEHMET BEN 05374667155 SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DONUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

 
saat: 24 Temmuz 2017 20:41 , Blogger Unknown dedi ki...

Merhaba bayanlar ben istanbul anadolu yakasından ömer yaşım 24 boyum 1.74 kilom 67 gizlilik çerçevesi içinde kaçamak yapmak isteyen evli dul bekar mutsuz bayanlar zevkin doruklarına çıkmak istiyorsanız doğru adrestesiniz yaş sınırı yok ama 35 ve üzeri tercihimdir 19 cm lik organımla sizi doyumsuz orgazmlara davet ediyorum telefon numaram 05355035272

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa